۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: موافقت اصولی با درخواست تاسیس6 شرکت جدید هواپیمایی و دو شرکت هلی‌کوپتری در نشست مشترک سازمان هواپیمایی با حضور وزیر راه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از وزارت راه و شهرسازی، مقصود اسعدی سامانی درباره آخرین وضعیت تاسیس شرکت‌های جدید هواپیمایی در ایران، گفت: موافقت اصولی با درخواست تاسیس ۶ شرکت جدید هواپیمایی و دو شرکت هلی‌کوپتری در جلسه مشترک مسئولان عالی سازمان هواپیمایی با وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، تصریح کرد: با تصمیمی که برای صدور موافقت اصولی به این شرکت‌ها گرفته شد، این شرکت ها از این پس باید به دنبال فراهم کردن مقدمات کار و تامین سرمایه باشند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه پس از اخذ موافقت‌نامه اصولی، شرکت‌های هواپیمایی تا ۶ ماه بعد زمان دارند تا نسبت به تامین سرمایه لازم، پنج فروند هواپیما و الزام‌های مربوط به ساختار شرکت و تدوین نظام نامه ها اقدام کنند، اظهار داشت: بحث کفایت سرمایه را زمانی می‌توانند تامین کنند که مجوز بهره برداری دریافت کنند، ضمن اینکه برای تاسیس شرکت هواپیمایی شرایطی در نظر گرفته شده که گام نخست آن، تامین سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نقدینگی و دارا بودن پنج فروند هواپیمای ملکی است.

وی تاکید کرد: باید زمینه ورود سرمایه گذاران جدید و هواپیماهای کوچک با ظرفیت کمتر فراهم شود تا اتصال فرودگاه‌های کوچک به یکدیگر را بتوان شاهد بود.

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
    4 0
    از الان بگم اسم یکی از این شرکت های هواپیمایی " درویشی " است . که متاسفانه این مالکان این هتل با سرمایه ای بالغ بر 3000 میلیارد تومان از دادن حق و حقوق اولیه کارمندان خود اجتناب می کنند، این اسم رو به یاد داشته باشید درویشی ، برسد روزی که این چنین شرکت ها خون مردم رو میک میزنند و صدای هیچ کسی در نمیاد مگر خود امام زمان کمکمون کنه. ادمین اگر چاپ نکردی ولی یه گوشیه این متن رو برای خودت داشته باش حتما به حرف من میرسی