دیدار آیت الله نریمانی نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با مردم شریف پاوه

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ضمن دیدار با مردم پاوه از پروژه مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین ، در بدو ورود به پاوه، ایشان با ماموستا حاج ملاقادر قادری ، امام جمعه ی اندیشمند و بزرگوار پاوه دیدار نموده و به گرمی از سوی ایشان مورد استقبال قرار گرفتند.


آیت الله نریمانی سپس با شرکت در نمازجمعه پاوه ، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه ، به زبان کُردی به سخنرانی پرداخته و از زحمات مردم فهیم و فرهیخته ی این شهرستان که در انتخابات خبرگان رهبری ، برادرانه یاریگر این مجتهد کورد بوده اند، کمال مراتب سپاسگزاری خود را بیان فرمودند.

ماموستا قادری نیز در خطبه های نمازجمعه ضمن خوش آمدگویی دوباره به آیت الله نریمانی، سپاسگزاری مجدد خود و جامعه اهل سنت را از آیت الله نریمانی که با مواضعشان، سعی و تلاش خود را واقعاً در مسیر اتحاد هرچه بیشتر در جامعه اسلامی و بین برادران اهل سنت و تشیع و تقویت بیشتر آن در پیش گرفته اند، اعلام نمودند.


پس از اقامه نماز جمعه، دیدارهای چهره به چهره ی آیت الله نریمانی با مردم و مسئولین شهرستان پاوه ادامه یافت و تا زمان پایان راهپیماییِ شکل گرفته ی پس از نمازجمعه ، این دیدارها ادامه پیدا نمود.


آیت الله نریمانی و هیئت همراه که میهمان بیت ماموستا حاج ملاقادر قادری بودند،در محل بیت امام جمعه ی محترم پاوه و در فضایی بسیارصمیمی ، برادرانه و دوستانه، دیدار خود را با ایشان و برخی از ماموستاها و روحانیون بزرگوار اهل سنت پاوه ادامه دادند و به تبادل نظر پیرامون مسائل روز و مشکلات منطقه پرداختند.


آیت الله نریمانی با سپاس و قدردانی از زحمات چندین دهه ای ماموستا حاج ملاقادر قادری، این روحانی دلسوز و اندیشمند را پشتوانه و ذخیره ای ارزشمند برای مردم منطقه، ایران اسلامی و نظام و انقلاب دانستند.


سپس به منظور بازدید از پروژه ناتمامِ مسکن مهر پاوه از نزدیک، و بیان و بررسی مشکلات آن از سوی مسئولین مربوطه و کارفرماها و پیمانکاران این پروژه ، آیت الله نریمانی از این پروژه ها نیز دیدن به عمل آوردند.

 

photo_2016-09-16_15-53-51

 

با بیان مشکلات موجود از سوی متولیان امر، ایشان تمام حمایت خود را برای به سرانجام رسیدن این پروژه که ظاهراً آخرین پروژه ی استانی است که متأسفانه هنوز تحویل نگردیده است بیان داشته و فرمودند؛ تلاش خود را برای پیگیری تکمیل هرچه سریعتر این پروژه با همکاری سایر مسئولین، به کار خواهند بست تا انشاءالله بیش از ۶هزار خانواده که امید به اتمام این پروژه دارند، وارد منازل خود گردند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =