هنوز داغ "برق" بر دلمان هست؛ تیمی که شیب فاجعه بار نزولی داشت. تیمی که ابتدا صدرنشین نیم فصل اول لیگ برتر شد اما نیم فصل دوم به لطف مدیریت آقایان به دسته یک سقوط کرد!

مهدی بذرافکن - خبرگزاری خبرآنلاین؛ شیب نزولی فاجعه بار برق اما تمامی نداشت زیرا این تیم بلافاصله پله های افتادن را نه یکی یکی که چند تا چند تا پیمود و در طرفه العینی به دسته دوم و بعد هم دسته سوم سقوط کرد تا رکوردی غم بار برای قدیمی ترین و ریشه دارترین باشگاه فوتبال ایران در تاریخ فوتبال کشور ثبت شود.
برق که رفت انگار تحرک و نشاط هم از فوتبال شیراز و فارس رفت. حتی حضور نصف و نیمه فجر هم کمکی به ماجرا نکرد. تیم فجر هم بین لیگ برتر و لیگ یک در نوسان بود و البته هست.
حالا اما خبرهای خوبی از تنها نماینده استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور شنیده نمی شود.
در جدول هجده تیمی لیگ یک، فجر سپاسی شیراز تا هفته هفتم بدون برد، با سه تساوی و چهار باخت با فاصله یک امتیازی با تیم قعرنشین در رده تاسف بار پانزدهم جای گرفته است.
قبل از آغاز فصل جدید لیگ یک امسال، مسوولین فجرسپاسی اعلام کردند به دلیل نبود بودجه احتمال کناره گیری این تیم وجود دارد اما در نهایت راضی شدند در این رقابتها حضور یابند؛حضوری که تاکنون اصلا موفقیت آمیز نبوده و از همین حالا خطر سقوط به دسته پایین تر تهدیدشان می کند.
کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال شیراز نبود تجربه کافی در کادر فنی این تیم را بارزترین نقطه ضعف فجر می دانند.ضمن این که مسوولان فجر هم کمافی السابق از کمبود بودجه ناراحتند.
سوالی که فوتبال دوستان شیرازی دارند این است که چرا تیمی مانند تراکتور -که زیرمجموعه سپاه است- این همه حمایت مالی و پشتیبانی می شود اما تیمی ریشه دار مانند فجر حتی توان حضور در لیگ یک را هم ندارد؟
اوضاع و احوال فوتبال شیراز و حال فوتبال شیراز این روزها اصلا خوب نیست. شیراز و فارس که روزی نمایندگانش در جام حذفی قهرمان می شدند و نماینده ایران در باشگاه های آسیا بودند حالا عاجز از تیم داری حتی در لیگ یک است.
خطر جدی فوتبال شیراز را تهدید می کند. همان خطری که تیم برق را تهدید می کرد و در زمانی که باید به آن خطر رسیدگی می شد؛ نشد تا حالا کسی از قدیمی ترین تیم ایران خبری نداشته باشد که کجاست و چه می کند...
نگرانیم. نگران از تکرار تجربه تلخ برق برای سپاسی، تیمی که زمانی واقعا حماسی بود و لرزه بر اندام حریفان می انداخت حالا اما اصلا از روزهای حماسی اش خبری نیست که نیست.
مبادا فجر مانند برق آواره لیگ دسته دوم و سوم و...شود،آن روز مباد...
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 580624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =