پاسخ مدیرعامل بهره‌برداری مترو به گلایه‌های مسافران درباره شلوغی قطارها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به گلایه‌های مکرر مسافران تهرانی درباره شلوغی قطارها و زیادبودن سرفاصله عبور قطارها پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات ترافیکی در کلانشهرهای بزرگ همواره از اصلی ترین دغدغه های شهروندان است. تهرانی ها هم در سرویس مشکلات مردم بارها درباره مشکلات خود با شلوغی و زیاد بودن افزایش سرفاصله قطارها گلایه کرده اند.
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته است: سلام از مسئولین مترو خواهش می کنم به فکر شلوغی خطوط مترو خصوصا خط یک در زمان ساعات اداری باشند از چند روز دیگه هم که اول مهر می شه این شلوغی دو سه برابر می شه . مسئولین مترو ایستگاه راه اندازی می کنن ولی به فکر شارژ واگنهای مترو نیستند . خط 3 و 4 فاصله بین هر قطار زیاد است و خود باعث ازدیاد جمعیت و هرج و مرج می شه خط یک بسیار بسیار شلوغ مثلا صبحها به ایستگاه امام خمینی هر چند قطار در میان می شود قطار خالی فرستاد و خط دو هم همین طور .

مخاطب دیگری، گلایه خود را در سرویس مشکلات مردم اینطور با کامنت اعلام کرده: با سلام وضعیت سرویس دهی و اعزام قطار در خط 3 مترو واقعا فاجعه باره فاصله طولانی بین اعزام قطار باعث ازدحام بیش از حد و وضعیت رقت باری میشه.. کاش بجای توسعه کمی...به کیفیت خدمت رسانی با رویکرد کرامت انسانی از سوی شهرداری توجه میشد
در پاسخ به این گلایه ها، شرکت بهره برداری متروی تهران 58 دستگاه واگن جدید را از هفته جاری وارد خطوط متروی تهران کرد.
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران گفت: با ورود 58 دستگاه واگن مترو به ناوگان ريلي درون شهري تهران حدود 300 هزار نفر به ظرفيت ناوگان مترو تهران افزوده مي شود.
در حاشیه آیین بهره برداری و بکارگیری 58 دستگاه واگن مترو، 50 دستگاه اتوبوس تک کابین و 24 دستگاه اتوبوس برقی ناوگان حمل و نقل شهری تهران محمد احمدي بافنده، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: گسترش روزافزون خطوط مترو تهران باعث شده تا تامين واگن به يكي از دغدغه هاي اصلي ما تبديل شود.
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران روند بومي سازي و توليد داخلي واگن را بسيار مناسب توصيف كرد و گفت: اكنون 85 درصد روند ساخت واگن مترو به صورت بومي انجام مي شود كه با حمايت بيشتر از اين توليد ملي مي توان نه تنها نياز كلانشهر تهران بلكه نياز ساير شهرها را هم تامين كرد.
احمدي بافنده در ادامه به قرارداد منعقد شده بين شركت بهره برداري مترو تهران و شركت واگن سازي اشاره كرد و گفت: با توجه به هماهنگي هاي خوبي كه بين شركت بهره برداري مترو تهران و شركت واگن سازي وجود دارد و به منظور بالا بردن سرعت و كيفيت كار، ظرفيت هاي موجود در بخش بهره برداري شناسايي و توسط معاونت نقليه ريلي شركت بهسازي شده است تا طبق قرارداد منعقد شده به كمك واگن سازي بيايد.

او با اشاره به اينكه بخشي از موضوع قرارداد ما با استفاده از ظرفيت پايانه علي آباد محقق مي شود گفت: شركت بهره برداري مترو تهران اين آمادگي را دارد تا در حد امكان نيازهاي واگن سازي را تامين و همكاري هاي لازم را براي رسيدن به راندمان مطلوب تر مجموعه مترو انجام دهد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =