یکی از شهروندان منطقه 1 تهران (شمال پایتخت) در اعتراض به انباشت زباله‌ها در کوچه، عکسی را منتشر کرده که به خودی خود گویاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکل انباشت زباله در شهرها، تنها به شهرهای مقصد گردشگری اختصاص ندارد. در تهران نیز مشکل جمع آوری و انتقال زباله های شهری همچنان یکی از معضلات جامعه است.
شهروندی به نام فرزانه ابوالقاسمی با انتشار این عکس، از شهرداری تهران خواسته تا برای رفع مشکل انباشت پسماند در منطقه 1 فکری کند.

ابوالقاسمي در توضیح این تصویر نوشته است: خیابان کامرانیه جنوبی، نبش کوچه دژم جو، ساعت ۱۶ روز پنجشبه اول مهر، سطل زباله در کنار خیابان تخلیه شده و با وجود اطلاع ماموران جمع آوری پسماند، تماس با سامانه ۱۳۷ (بازرسی شهرداری تهران) نیز بدون نتیجه بوده است!
گفتنی است در هفته های گذشته حسین عبدالهی معاون سابق خدمات شهرداری تهران به معاونت فرهنگی شهرداری تهران منتقل شد و به جای او یزدانی، شهردار منطقه 1 تهران به عنوان معاون خدمات منصوب شد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    10 0
    بنده منطقه ده تهران ساکن هستم. بوی شیرآبه سطلهایی که شهرداری شستشو میکند بسیار آزار دهنده است و در سطح خیابان و پیادهرو جاری می شود.
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    6 1
    بی فرهنگی بیداد میکنه ........
  • ناشناس IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
    1 0
    من ساكن منطقه ولنجك ميباشم ، در اين منطقه تخلفات رانندگى بيداد ميكند ، نمونه ان پارك دوبله هر نقطه كه راننده تمايل داشته باشد ، ورود ممنوع رفتن ، پارك در زير تابلو حمل با جرثقيل و موارد مشابه . متاسفانه ماموران راهنمايى و رانندگى حضور فعالى ندارند كه اين باعث ميشود افراد بدون واهمه هر كارى دلشان ميخواهد انجام دهند. براى اثبات حرف من كافى است ماموران در ساعات ميانى روز سرى به خيابان ساسان از سيزدهم رو به شمال و خيابانهاى فرعى از سيزدهم به بالاى خيابان ولنجك بزنند.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
    0 0
    نه .این کار را زباله گردها انجام میدهند و ربطی به فرهنگ بقیه نداره باید جلوی زباله گردها گرفته بشود یا سطل آشغالهای گذاشته بشه که فقط بشود درونش آشغال بیاندازی و نشود از آن چیزی خارج کنی تا شر این زباله گردها کن شود و البته هزینش از جمع آوری این افراد خیلی بیشتر است