مجری معروف فوتبال و سخت‌ترین لحظات گزارشگری

رضا جاودانی مجری برنامه‌های فوتبال در برنامه «دورهمی» از سخت‌ترین لحظات گزارشگری و وکالت‌اش گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا جاودانی مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون شامگاه شنبه سوم مهرماه مهمان برنامه «دورهمی»بود.

در ابتدا این جاودانی در پاسخ به مهران مدیری، درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: «یک روز من کلیدم را جا گذاشته بودم، به سازمان رفتم تا از کلید را از مادرم بگیرم، در آنجا یکی از دوستان پدرم از من خواست تست گزارشگری بدهم و من مسابقه سوار‌کاری را خیلی خوب گزارش کردم و به این ترتیب کارم در سازمان شروع شد.»

جاودانی درباره علاقه‌اش به وکالت و برنامه ورزشی گفت: «من وکالت را برای کمک کردن به مردم دوست دارم و برنامه ورزشی هم که از علایق من از دوران کودکی بوده است، من موقع برنامه وکالت را تعطیل می‌کنم.»

او درادامه درباره نحوه ازدواجش گفت: «من سال ۷۸ ازدواج کردم، خیلی سنتی یک واسطه من را به همسرم معرفی کرد وازدواج کردیم.»

جاودانی در پاسخ به پرسش مهران‌مدیری درباره تیم‌های مورد علاقه‌اش گفت: «من تیم لیورپول و رئال‌مادرید و تیم‌ملی آرژانتین را در زمان مارادونا خیلی دوست داشتم.»

رضا جاودانی سخت‌ترین گزارش خود را بازی ایران و مکزیک در جام جهانی۲۰۰۶ عنوان کرد.

او همچنین سخت‌ترین پرونده وکالت خود را پرونده مردی اعلام کرد که همسرش همه زندگی اش‌را سرقت می‌کند و او پنج سال برای این پرونده می‌دود تا پیروز می‌شود.

در پایان مهران‌مدیری نظر جاودانی را درباره چند شخصیت پرسید که او به هر کدام پاسخ کوتاهی داد. عادل فردوسی‌پور: نابغه. اسماعیل میرفخرایی: عاشق‌اش هستم و دلیل آمدن من به تلویزیون. احسان علیخانی: مجری خیلی دوست داشتنی. حمیدرضا صدر: عاشق فوتبال با شور و حرارتی وصف ناشدنی.»

رضا جاودانی در پایان هدیه‌اش را که تابلویی منقش به نام امام رضا(ع) بود به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =