آرمان نوشت: معمولا توی دورهمی‌هایی از نوع دورهمی‌های مهران مدیری حرف‌هایی زده می‌شود که فارغ از شیوه بیان، طنزی ناپخته را در بطن خود دارد که تنها موجب تلخندی بی اثر می‌شود. حالا و در یکی از این شوخی‌های بی‌محابا، جناب طناز حرف‌هایی زده که حکایت فریاد در باد است. نسیمی که مهران مدیری در برنامه دورهمی‌اش به راه انداخت، الان توفانی شده که صدای خیلی‌ها را درآورده و موجی از اعتراض‌ها را باعث شده است.

پنجشنبه گذشته که مهران مدیری در بزم دورهمی‌اش سخن از واسطه‌گرها را پیش کشید، کمتر کسی فکر می‌کرد که پایان‌بندی اظهارات این مجری - بازیگر به مسائل مربوط به گمرک، قاچاق کالا و محصولات کشاورزی و در نهایت اتهام زنی به ماموران گمرک ختم شود. او که سخن خود را این گونه آغاز کرده بود: «برنامه امشب ما راجع به واسطه‌گری است...» به اینجا رسید که: «گاهی وقتی واسطه و کالا در اثر برخورد با یکدیگر الکترون از دست می‌دهند، پدیده‌ای به نام قاچاق کالا به وجود می‌آید.» این که با چنین شیوه‌ای به طرح مسائل عمده اقتصادی پرداخته شود، حاصلی جز «رواداری مشکلات» در پی نخواهد داشت. از این جای سخن، مدیری آرام‌آرام نیش کلامش را زهردارتر کرد تا رسید به مجموعه گمرک و اینجا بود که گفت: «در باز می‌شود سلطان هلو هسته‌جدا می‌آید با ۱۰ تا بادیگارد. بعد یکی هم توی صف ایستاده می‌گوید آقا من یک کارتن زیپ برای مصرف شخصی‌ام وارد کرده‌ام خبر مرگم و شش ماه است ترخیص نمی‌شود. بهش می‌گویند برو آقا اینجا واینستا.» البته آیتم‌های نمایشی برنامه دورهمی اول پاییز، چاشنی نقدهای بی‌محابای مهران مدیری نیز بودند و تا آنجا پیش رفتند که در بخشی از یک نمایش، این دیالوگ رد و بدل می‌شود: «بابا الآن هر روز همه دارند، جنس وارد می‌کنند. هیچکس هم گمرکی نمی‌دهد. اصلا گمرک چیه؟ فکر کنم این اداره گمرک با دفتر هماهنگی‌های فناوری ادغام شده زیرمجموعه این صندوق حمایت از فرصت‌های شغلی.» برنامه که تمام شد، موج انتقادات و اعتراضات هم به راه افتاد.

گلایه‌های اهالی گمرک

توفان اظهارات مهران مدیری درباره گمرک چنان بود که روابط عمومی گمرک روز گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از بیان مطالب خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی در برنامه دورهمی عنوان کرد: «اهانت و نسبت ناروا دادن به دیگران از سوی هر فرد و به هر شکلی ناپسند و غیرقابل توجیه است؛ به‌ خصوص اگر این اقدام از طریق رسانه ملی حتی در قالب طنز و کنایه صورت گیرد. پنجشنبه شب پیش در برنامه دورهمی شاهد اظهارات غیر واقعی و غیر اخلاقی مجری این برنامه در مورد کارکنان شریف و خدوم گمرک بودیم که این موضوع ضمن رنجش خاطر و ناراحتی شدید آنها و خانواده‌هایشان قطعا موجب وهن و هتک حرمت یک سازمان حاکمیتی است که وظیفه مرزبانی اقتصادی کشور را به‌ عهده دارد.»

این روابط عمومی در ادامه یادآور شد: «در این زمینه بد نیست جهت اطلاع مجری و سایر دست‌اندرکاران برنامه دورهمی اشاره شود که یکی از اهداف سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک که از حدود ۳ سال قبل راه‌اندازی شده، شفاف‌سازی فرآیندهای گمرکی و تجاری از جمله قطع ارتباط فیزیکی بین صاحبان کالا و کارکنان گمرک با هدف از بین بردن احتمال سوءاستفاده مالی، جعل اسناد و مدارک گمرکی و کمک به کشف کالاهای قاچاق به ویژه در طی تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش همگانی برای مقابله با این پدیده مخرب است.»

در همین حال برخی از کارکنان گمرک هم به طور جداگانه و در نامه‌ای سرگشاده به مهران مدیری گلایه خود را این گونه ابراز کرده‌اند: «در برنامه پنجشنبه شب شما هم با طرح ادعاهای واهی و چشم‌پوشی بر زحمات همکاران‌مان، بعد از چندین سال درخشش در صحنه هنری حالا باعث تاسف آنان قرار گرفتید.»

در ادامه این نامه آمده است: «اگر روزی به خود زحمت دهید و سری به نقاط مرزی بزنید برای خوش‌آمدگویی خواهید دید در آنجا بادی است در منطقه که در هوا می‌پیچد و لباس‌هایتان را از خاک خاکستری می‌نماید، دقیقا همانند مطالب برنامه پنجشنبه شب گذشته شما که متاسفانه ذهن برخی از هموطنانمان را خاکستری کرد.»

علاوه بر این واکنش‌ها و گلایه‌ها، رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران هم طی یادداشتی به اظهارات مهران مدیری در برنامه دورهمی اعتراض کرد و نوشت: «در برخی رسانه‌ها و برخی برنامه‌های تلویزیونی که همه چیز را آن جا می‌شود در هم و بر هم دید و شنید، مجری و مهمان درباره هر چه دوست دارند صحبت می‌کنند. خب این روزها که وضع اقتصاد کشور خوب نیست، همه اجازه دارند درباره آن صحبت کنند. برنامه‌ای، سیاست‌های اقتصاد کلان را به چالش می‌کشد و برنامه‌ای دیگر، سیاست‌های تجاری را.»

محسن جلال‌پور در ادامه عنوان کرد:«ممکن است بگویید کار رسانه همین است اما موضوعی که می‌خواهم مطرح کنم این است که از جایی به بعد بحث‌ها تخصصی می‌شود. بحث‌ها عمومی نیست و متخصصان آگاه باید درباره آن صحبت کنند نه افرادی که هیچ اطلاعی درباره آن ندارند. دنیای ما این روزها خیلی پیچیده‌تر از آن شده که یک نفر بتواند همه مناسباتش را به چالش بکشد.»

هر چند تاکنون پاسخی از سوی این مجری - بازیگر به این واکنش‌ها داده نشده است اما به نظر می‌رسد رسانه ملی باید درباره موضوعات حساس با دقت بیشتری عمل کند.»

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 87
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    آنچه گفته شده حقیقت است و گاهی حقیقت تلخ است
    • حسين IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      431 3
      بقول دوستان گوشه اي از حقيقت رو گفته . اگه دروغه اينهمه كالاي قاچاق در كشور و دست مردم و مغازه دارها چكار ميكنه من خودم در مبارزه قاجاق كالا كار ميكنم با يه آمار سرانگشتي كه روزانه يا ماهانه ميگيريم كلي پرونده قاچاق كالا و ارز وجود داره . پس اينا از كجا وارد كشور شده ؟؟؟؟ ترانزيت ميشه و توزيع ميشه و كلي هم برا يه عده به اصطلاح مباشر ضعيف و خرده پا مشكل و جريمه وزندان درست ميكنه و كالاي توقيف شده هم مياد به سطح عرضه ...
    • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      حقیقت رو همیشه نباید گفت . همه کارمندان گمرک هم خطاکار نیستند و بسیار آدمهای سالمی داره
    • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      191 1
      مهران مدیری حقیقت رو گفت ممنون از ایشون. من فروشنده و مغازه دار هستم. مجبورم جنس رو از عمده فروش ها بگیرم، که متاسفانه اکثرا قاچاق هستن. حتی اگر من از وارد کننده مجاز جنس بگیرم، اداره قاچاق اجناس من را با داشتن فاکتور مهر شده فروشنده مصادره میکنه، و تنها برگ سبز را به عنوان گمرک مجاز میپذیرن که اون هم فقط دست وارد کننده هست. متاسفانه در این مورد خلاء قانونی وجود داره.
    • kia IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      82 2
      خوب حرف درستی زده . حالا اگر می گفت اهالی گمرک انسان های شریفی هستند . تا فرداش چند تا سکه و تقدیرنامه بهش می دادند . کمی انتقاد پذیر باشید .
  • نظم RO ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    مگه چیزایی که مهران مدیری گفت غیر از واقعیت بود؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    772 5
    دوست عزیز چرا زمانی که یک نفر حقیقت را بیان میکنه در مورد حقیقت جبهه میگیرید البته حتمان دستی تو کار هست که بهتون برمیخوره
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    657 3
    آقای جلال پور محترم که گفته اید از یک جایی بحث تخصصی می شود : واقعا ما در مسایل اقتصادی مسئول متخصص هم داریم ؟ اگه داریم پس این نابسامانی اقتصاد ما از چیه ؟
  • دهه شصتی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    330 2
    یه سر به بازار بزنید تا متوجه صحت حرفهای آقای مدیری بشوید
  • كارمند A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    282 1
    اگر خودتون راسا يه سري به گمرك بزنيد مخصوصا بندرعباس و يا شهريار تهران همه چيز را متوجه مي شويد و انوقت متوجه خواهيد شده مطالب بيان شده همه واقعيت تلخ اين جامعه است
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      73 0
      آفرین به شما با این نظر درست. نویسنده محترم مقاله لطفا بفرمایید تا حالا کالایی رو وارد کردید؟؟؟؟ سری به گمرکات بزنید تا ببینید چه میزان هزینه بدون فاکتور باید پرداخت کنید
  • بی نام US ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    236 0
    کاملاً درسته. بسیار از این داشتان های واقعی که اطرافیانم تعریف میکنند شنیدم و به چشم خودم دیدم. مدیری خیلی شجاعه که میاد این حرفا رو میزنه.
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    208 0
    اضلا تو ایران همه ،خوب و پاک و مسئولیت پذیر و سخت کوش و پول حلال خور و .... . این اتفاقات هم تو توهمات ما داره رخ می ده .خوب شد الان ؟؟؟؟راضی شدین
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    165 0
    آقای جلال پور انگار فقط نیروهای شما در شرایط بد جوی و اقتصادی کار می کننجالبه هر جای این کشور نگاه می کنی انواع و اقسام اجناس قاچاق به چشم می خوره و جالب تر اینکه طبق گزارشات که از همین به اصطلاح صدا و سیما داده میشه بیشتر این اجناس از همین گمرکات وارد ایران میشه.بهتره شما یکم کلاهتو بالاتر بگیری و بدونی مردم خیلی بیشتر از اون چیزی که شما فکر می کنی از اوضاع جامعه مطلع هستند.
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    196 0
    اقای مدیری واقعیت ها را گفتند
  • محممدپور A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    167 1
    اخه چرا بعضی از ما ایرانیا جنبه انتقاد رو نداریم .اگر گمرک کارش درست بود و بی هیچ عیب و نقصی پس اینهمه کالای قاچاق که کمرتولیدکننده ایرانی رو شکسته چطور وارد میشه؟؟میوه هایی که خودمون داریم چرا باید نوع خارجیش باشه تا باغدارانمون دلسرد بشن؟؟مردم این چیزا رو خوب میدونن و اقای مدیری فقط چیزی رو که همه خوب میدونن و تو جمعشون می گن تو دورهمی گفتن.واقعا متاسفیم برای کسانی که فکر میکنند کارشون ّ عیب ونقصه و هیچ کس نباید انتقادی ازشون بکنه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    184 0
    درود بر شرف اقای مهران مدیری
  • علی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    142 1
    آقای رییس جمهورعبارت برادران قاچاقچی رو بکار بردن کسی اعتراض نکرد آقای مدیری هم به یه شکل دیگه گفت چرا ناراحت میشد انتقادپذیر باشید همین قاچاق وقاچاقچیها اقتصادمملکت رو فلج کردن بجای ناراحت شدن وجبهه گرفتن راهکاربدید اقایان مسئول
  • بی نام RO ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    107 0
    دوست عزیز چرا زمانی که یک نفر حقیقت را بیان میکنه در مورد حقیقت جبهه میگیرید البته حتمان دستی تو کار هست که بهتون برمیخوره هر چی میگوید درست است
  • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    119 0
    خوبه همین چند وقت پیش بزرگترین کالای قاچاق رو کشف کردن که از گمرک بندر عباس خارج شد.و موارد دیگه که روز به روز داره اعلام میشه.بعد مسولین محترم هیچ گونه پاسخی و عکس العملی ندارن ....
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    115 0
    این همه کالای قاچاق از کوه های صعب العبور و مسافری میان ؟؟؟؟ در هر صورت کم کاری مسوولان است
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    95 0
    یاد دیالوگ امین حیایی توی اخراجی ها افتادم که بدون اشاره مستقیم گفت دزد خودتی، عمو جان کی باش شما بود که دادت بلند شده ، فقط خدا میدونه توی اون گمرک چه خبره
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    113 0
    100 درصد درست گفته است
  • میلاد IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    95 0
    شما اگه با این قلم تندت جنجال ایجاد نکنی مطمئن باش کس دیگه ای هم جنجالیش نمیکنه
  • دانیال A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    106 0
    واقعیت رو گفته. من دوستی داشتم که در همین مناطق مرزی خدمت می کرده. چیزهایی که آقای مدیری گفتند گوشه کوچکی از واقعیته. تمام واقعیت بسیار بسیار از این دردناک تره.
  • اهوازی A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    93 0
    طنز و کاریکاتور جلوه دادن اغراق امیز مشکلات و معایب است که صد البته اقای مدیری در این برنامه چیزی را بزرگ جلوه نداده بلکه گوشه ای از یک حقیت را گفته وقتی سه سال است که برنامه پنجره را اجرا کردید چرا قاچاق در مملکت ما بی داد می کند ایا یک یخچال ساید بای ساید در چمدان جای می گیرد
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    96 0
    هیچ جای حرفهاش مورد نداشته ونداشت. این برنامه را دوست داریم و اگر باز ارگانهایی که طی این سالها وظایف خود رادرست انجام نداده اند مظلوم نمایی کنند و مثل درحاشیه که جز حق نگفت بخواهند جنجال تازه ای را به راه اندازند فکر نکنند ملت ایران نفهم است ملت می بیند میفهمد اما سکوت کرده، این برنامه در تک تک قسمتهایش هر سخنی گفته مصداق جانا سخن از زبان ما می گوئی است. مهران خان مدیری جنجال تازه راه نینداخته فقط حقیقت تلخ حاکم بر فضای اقتصادی، اداری، تجاری و خویشی و دوستی را در قالب طنز بیان میکند.حال خود حقیقت عین جنجال است و ظاهرا همه عادت به فضای سکوت مزخرف در قبال بی مسئولیتی ها واشتباهاتشان کرده اند بماند.
  • م IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    94 0
    شما قلم بدست ها به جاي اينكه چشم بيدار جامعه باشيد. هر جا نقصي هست با صداي بلند بيان كنيد تا رفع بشه. نشستيد و منتظريد كه اگر جايي صدايي هم بلند بشه خطابه سر بديد كه دروغ محض است و ايران گل و بلبل
  • محمد A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    87 1
    چوب رو که برداری گربه دزده فرار میکنه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    77 0
    طناز خودتی. خبر انلاین این ویژگی اش خیلی زشت که عصبانیت رو تو قضاوتهاش میاره. همین کار رو با بابگ زنجانی و خیلیای دیگه کرد که گاها مخاطب رو به دفاع از اونها پیش میبرد. شما نقل قول کن چرا نظر خودت رو تحمیل میکنی بعدا میگن چرا ملت بی بی سی نگاه میکنن
  • مسعود A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    96 0
    چطور تو این مملکت رد یه تروریست تو هزاران کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه تروریست پرور میگیرن ولی کامیون کامیون جنس قاچاق به راحتی وارد کشور میشه کسی هم نمی بینه.یه خورده عجیب نیست؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    97 0
    مهران مدیری خیلی هم خوب گفته
  • سعید A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    93 0
    حقیقت تلخه نه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    69 0
    اگر شما به درستکار بودن خود ایمان دارید باید با این حرف ها ناراحت بشوید؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    63 0
    خیلی غیرمنطقی نوشته شده
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    66 2
    به قول قدیمیا چوب رو که برداری ....
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    97 1
    درودبرمهذان مدیری.عالی گفته.هرچندیک از ده میلیون مشکلات ومصایب وبدبختی گفته اماباز دمش گرم . شماها که مدعی هستید پاکید وعالی چرا بهتون برخورده
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    28 0
    غیر ازحقیقت و واقعیتهای جامعه چیزی نمایش وگفته نشد
  • بی نام US ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    31 0
    آقای مدیری درود به شرفت. متاسفانه دلیل اصلی عقب ماندگی مملکت ما قاچاق و دلال بازی است که عده ای تن پرور را میلیاردر کرده و باعث شده مبالغ زیادی ارز از مملکت خارج شود. به خصوص قاچاق پوشاک از ترکیه که امیدوارم هر چه سریعتر جلوش گرفته بشه
  • ss A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    30 1
    آقای مدیری مثل همیشه به بیان مشکلات کشور می پردازد و البته که همیشه هم به دلیل انتقادهایش مورد آماج قرار میگیرد. مدیری تنها به گوشه ای از مشکلات گمرک اشاره کرد آنچه در واقعیت اتفاق می افتد هزاران بار بدتر و هزاران بار تاسف برانگیزتر از حرفهای آقای مدیری است. چندی پیش با خودم می گفتم طفلک مدیری چقدر پیر شده در حالی که طنزپردازها و کمدین ها به نظر می رسد شاداب تر بمانند اما امروز می فهمم که آقای مدیری بخاطر هر مشکل چقدر فکر می کند تا آنرا بیان کند و بعد از بیانش چقدر حمله هایی که به سمتش می شود را تحمل می کند. همین است که این استاد طنز پیر شده است. ضمنا در تعریف طنز هم همین بیان نویسنده را داریم: خنده ای تلخ که حاکی از وجود مشکلات جامعه است.
  • محمود IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    31 0
    همچین تیتر زدی انگار چیزِ بدی گفته..حالا چی شده اینقدر به خبرآنلاین برخورده؟؟؟
  • حامد A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    28 0
    حرف حق زده مشکلتون چیه؟؟؟درود بر مدیری عزیز
  • اسماعیل A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    31 0
    من خودم ترخیصکارم دقیقا درست گفتن ایشون عین حقیقته
  • اکبر IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    30 0
    از مقاله تا کامنت ها یک دنیا فاصله س... گویا اصلا نویسنده این مقاله با نویسنده این کامنت ها اصلا تو یه کشور زندگی نمیکنن... کامتنها رو که خوندم اصلا روحم رفرش شد... ملت خودشون حقایق رو میبینن.. آفرین به شرف مدیری و مدیری ها.... در ضمن آقای نویسنده این مقاله تا اینجا همه کامنتا رو خوندم، دریغ از یه نفر که با شما موافق باشه حقیقت لخت و عور و تلخه
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    25 0
    از جامعه حرفه ای خبری بعیده که اینجوری مقابل مردم قرار بگیرد
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    19 1
    حالا خوبه اون هفته چندین هزار تن کالای قاچاق که از گمرک زد شده بود امحا شد. به خاطر نظارت دقیق گمرک
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    22 0
    یه چیزیو همه دقت کردین؟ توی اینهمه کامنت، یه قاچاقچی کامنت نداده معلوم میشه اونا مریخی اند و از یه دنیای دیگه اومدن و ایرانی نیستن
  • نوید IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    18 0
    کار قبلی نتیجه قبلی مگه تا الان که منکر میشین و انکار میکنین چیزی درست شده؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    22 0
    بیخود شلوغ کردند. کار استندآپ کمدی همینه. اونهایی که شلوغ کردند سواد این هنر رو ندارند و می تونن از این به بعد هم تماشا نکنن اگر خیلی بهشون برمی خوره. تازه آقای مدیری یک استنداپ کمدی خیلی ملایم اجرا می کنه.
  • بی نام EU ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    27 0
    من شخصی را در گمرک میشناسم که کالاهای توقیفی را با بهایی کمتر از صاحب مال میخرند بعد ان را خودشان ترخیص میکنند و در بازار میفروشند...بخدا راست میگویم...اگر ازادی بیان هست لطفا منتشر کنید
  • بی نام A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    20 0
    شما جنجال نكنيد جنجال نميشه بذاريد يه نفر حقيقت رو بگه تو رسانه ميلي
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    15 0
    اقای مدیری واقعیتهاروگفت حال به یک سری برخوردخداعالم است
  • بي نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    17 0
    ديگه تو اين مملكت كالاي قاچاق داره بيداد ميكنه، انوقت آقاي جلال پور شما دقيقا داري چي رو توجيه ميكني؟ آقاي مديري كاملا هم به جا و درست گفته، پس برويد و خود را اصلاح كنيد. ضمنا فراموش نكن كه مردم پشت آقاي مديري وايستادن
  • ع ع ب IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    19 0
    به دل نگیرید بابا ، منظور آقای مدیری برادران قاچاقچی خودمون بوده
  • ايراني IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    6 14
    جاي انتقاد زياده ، بله . من به بشخصه حق ميدم به همه مردم كشور عزيزم كه از اين وضعيت آشفته بازار و اجناس و اقتصادي گله مند باشيم. ولي انصاف نيست وقتي به تمامي جنبه هاي يك مساله اگاهي كافي نداريم تقصير رو صرفا گردن يك اداره بيندازيم. مجموعه اي از سازمان ها و ادارات در داخل گمرك كار مي كنن . مصوبه مجلس هم ميگه باقي سازمانها بايد با اداره گمرك همكاري كافي رو داشته ولي كو همكاري ؟كدوم يك شما عزيزان حاضريد بخش قابل ملاحظه اي از عمرتون رو در مناطق محروم زندگي كنيد خصوصا كه تيغ تيز محروميت منطقه و نبود امكانات از همه رقم دامن خانواده تون رو بگيره. بياين قوانين مضخرف و موازي رو اصلاح كنيم .گمرك مجري هست.ساز و كار مريضه كه اونم مختص يك اداره گمرك نيست. حرف زياده و حوصله كم.
  • دقیق IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    15 2
    سلام. وقتی هم کسی پیدا میشود و حرف حقی را می زند داد یک عده ای در می اید که وامصیبتاو.... عین اقا به زبان طنز مخصوص به خود و صد البته گروهی که قطعا بدون مطالعه و تحقیق روی موضوعی بی خودی دست نمیزارن حرف هایی زده که حتما هست.و.... ما که چند نفر از فامیل های خودمان را داریم که بخداوندی خدا همه چیز در مورد وضعیت مالی خود و خانواد ه انها میدانم که چه جورند دری به تخته خورده و به گمرک رفتند با دیپلم و... الان چنان وضعیتی دارن که همه انگشت به دهان مانده اند........
  • ج سبزواري IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    27 1
    ما هم طرفدار دولت هستيم اما دليل نداره حقايق رو نبينيم احمدي نژاد غير مستقيم گفت كه كدوم نهاد تو كار قاچاق كالاست وحتي فرود گاه وبندر اختصاصي داره خبر انلاين هم بهتره حقايق رو بنويسه اگرنه يكي ميشه مثل كيهان
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    19 0
    باز دمش گرم که جرات کرد و حقیقت رو گفت. اگه دروغه، اینهمه کالای قاچاق از زیر بته سبز شده؟
  • محسن IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    14 0
    مدیییییییییییییییییییری ...
  • US ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    11 0
    وقتی جور دیگر متوجه نمی شوند که اقا این سیستم شما ایراد دارد و بر خلاف منافع کشور است باید با این شیوه به شما گفت که شاید اثری داشته باشد وگرنه اقایون انگار نه انگار که کارشون بر ضد مردم است
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    23 1
    بنده تو یکی از شهر های مرزی زندگی میکنم کاری هم با درستی یا نادرستی این حرفا ندارم اما تا انجا که دیدم کارمندان گمرک مخصوصا ارزیابها ماشالا اکثرا میلیادر یا بیشتر تشریف دارن
  • علی A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    20 0
    چی شد ؟؟خبرانلاین بهت برخورد ؟؟ مگه حرف غیرمنطقیی زده حرفاش کاملا درسته
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    7 0
    رسانه ملی باید درباره موضوعات حساس با دقت بیشتری عمل کند. جمله ي جالبي بود موضوعات حساس ... دقت بيشتر
  • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    21 0
    حرف آقای مهران مدیری را کاملا قبول دارم
  • بی نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    15 0
    دروغ نیست حقیقت است اگر باور نمیکنید خودتون در نقش یک بازرگان به گمرک سر بزنید . اول اونقدر بهتون گیر میدن که بار شما فلان مشکل رو داره شما فلان مشکل رو دارید بارتون 3 4 ماه طول میکشه ترخیص بشه آخر سر میگن البته اگه فلان کار رو کنید زودتر کارتون راه می افته راه دوری نریم یکی از فامیل های خودمون چند سال پیش کارمند جزء گمرگ شهرمون بود که به دلیل شهر مرزی بودن و ... در عرض 10 سال بارش رو بست الان بهترین ماشین و بهترین خونه رو داره
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    21 0
    مهران مدیری تنها مجری تلویزیون است که چاپلوسی نمی کنه بقیه سیب زمینی تشریف دارند
  • یاسر A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    12 0
    خوبه طنز گفته جناب خبرآنلاین کسی که از طنز ناراحت میشه باید مشکل رو تو خودش جستجو کنه. وگرنه آیینه شکستن خطاست.
  • بی نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    11 0
    حرفهای گفته شده عین حقیقته. اصلا اگر مدیری هم این حرفها را نمیزد همه میدونه توی این مملکت چه خبره و در گمرگ چه خبره؟؟؟ فساد اداری موجود در اکثر ادارات این مملکت که قابل کتمان نیست گمرگ هم از این قاعده مستثنی نیست خوبه همین هایی که شلوغ میکنند یه سری به برخی از کارکنان خود گمرگ بزنند تا بفهمند چه خبره؟؟؟ به هر حال نمیدونیم حرفهای حقیقت مدیری از اوضاع موجود همیشه اوقات برخی را تلخ میکنه؟
  • نادر A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    13 0
    سلام من استاد مهران مدیری را دوست دارم جون هم سن سال هستم از زمان شروع کاری تعییری نه در چهره در باطن داشته است قبلا با تجربه کم کارها را تقلید می کرد ولی با هدف و پشتکار در مسیر صحیح قرار گرفت بار رشد فکری و تسلط فکری کارهای بی یاد مانی انجام داد . حال با علم فرهنگی و هنری خود حقایق روزگار بیان می کند مگر خودتان نمی گویید به روز باشید . انسانها باید هم خوبی ها بگویید و بد های را چرا ناراحت می شویم هر انتقادی و ایرادی باعث می شود ما تشویق شوم و مسیر و هدف صحیح دنبال کنیم برای پیشبرد کشور و مردم جامعه خود . مثال برای رای گیری می گویند دارید برای سر نوشت خودتان قدم می گذارد ولی رای گیری تمام می شود هر کس دنبال کار خودش می رود. خطاب به ... دنبال راههای کاربری و عملی بگیرید برای پیشرفت کشور بسه
  • نادر A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    12 0
    کسانی که ناراحت شدن می تواند یک بطری اب خنک بخوردن و بعد کمی فکر کنند. روش صحیح پیشبرد کشور فکر و علم و عمل است.
  • حسن A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    12 1
    دمت گرم استاد مدیری من 18 سال در اموری گمرکی و حمل نقل فعالیت دارم جنس از مبدا گمرکی به کشور وارد تا لب مرز و بیرون اوردن حلال است داخل کشور می اید حرام است. دنبال راهکار بگیرید.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    5 2
    گل منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    10 1
    متأسفانه تو مملکت ما وقتی به عنوان یک فرد عادی اعتراضی به مجموعه ای داری خیلی از این آقایان مدیر اصلأ گوش نمیدن که چی داری میگی وقتی که مسئله رسانه ای میشه تازه آقایان طلبکار هم میشن جوری وانمود میکنن میخوان بگن مشگل از جایی دیگست و آنها بی تقصیر هستند ولی آقای مدیر شما به عنوان رئیس دارید از مزایای آن استفاده میکنید.تو خودت به خاطر منافع شخصی حاضر نیستی معرفی کنی کسی که مقصر هستند. بعد بهت بر میخوره از ارگان زیر دستت انتقد میکنن؟
  • علی A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    10 1
    همین است که بخش های دولتی نمی گذارند بخش های خصوصی فعالیت کنند . جلوی انها می گیرند.
  • قدرت حسین پور صالحی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    10 0
    حقیقت تلخ است برا همین واکنش نشون دادن طلایی که پاکه چه منتش به خاکه مرسی از هنرمند قدر کشور که حرف دل مردم رو تو رسانه میزنه که دل مردم خنک بشه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    11 0
    این محموله قاچاقی که میلیاردی بود و امسال توی جاده گرفتنش رو لابود آقای مهران مدیری از توی گمرک جابجا کرده بود. دمش گرم حرف حق رو زده
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    14 0
    این بیچاره چی بگه خوبه؟ از هرجا انتقاد کنه صداها درمیاد اون ازپزشکا این از گمرکی ها میخواین اصلا حرف نزنه ؟ س وهشت ساله هیشکی حرف نزده بس نیست؟
  • بی نام IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    12 0
    بهتره در این برنامه از هیچکس حرفی زده نشه ، از شخص و یا سازمانی انتقاد نشه تا به کسی برنخوره. مثل اینکه در جایی اشکالی نیست و در نتیجه نیازی هم به اصلاح نیست . همه خوبن و کارها هم بدون ایراد پیش میره. اصلا همه این حرفها نتیجه کارهای دشمنه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    11 0
    جنجال نیست حرف حق زده
  • ناصر A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    23 1
    کسانی که می ترسند زود صدایشان در می آید. دمت گرم مدیری
    • احمد RO ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
      14 1
      حرف حق تلخ است چیزیکه عیان است چه حاجت به بیان است اینهمه قاچاق و اجناس بنجل از گدام مسیر وارد میشود آقای مدیری دستشان درد نکند مورد های خلاف زیادی هست که باید گفته شود مردم صبورند ولی همه چیز را شاهدند. این تعاونی مسکن گمرک هم جای بحث زیادی دارد که امیدوارم روزی از رسانه ملی فاش شود و فریاد اعضای مظلوم آن بگوش مسئولین برسد.
  • ehsan A1 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    5 39
    جنجالهای مهران مدیری 1توهین به پزشکان 2توهین به اصحاب پیامبر 3توهین به کارمندان گمرک 4سیگار کشیدن در پخش زنده و... با وجود این همه توهین و جنجال چرا مدیری را ممنوع الفعالیت نمی کنند؟
  • هموطن FI ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    3 4
    از اقای مهران مدیری جدا تقاضا می کنم برای نمایندگی شورای شهر حتما ثبت نام کنید همه مردم به صداقت کلام شما اعتماد دارند
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    8 2
    از قديم گفتن فحش رو بنداز زمين صاحبش خودش برش ميداره، حكايات همين گمركه و حرفاي مهران مديري كه دمش گرم چون حرف دل مردم رو ميزنه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
    4 2
    ايني كه منفي داده يحتمل گمركيه
  • امیر A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    3 0
    یجور نوشتین جنجال تازه مهران مدیری فکر کردیم مدیری هم اختلاس کرده ، همش حقیقته و احتیاج هم نیست متخصص باشی تا بفهمی ، انقدر از این دست داستانا زیاده ، دیگه هممون یه پا متخصصیم تو این مسائل
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
    1 0
    در امریکا کلی از این برنامه ها هست حتی رئیس جمهور رو هم فاسد می خونه..ظرفیت رو باید بالا برد و شفاف سازی کرد