واکنش‌ به طلاق برد پیت و آنجلیناجولی، بسته‌شدن پرونده احمدی‌نژاد و .../ پُربازدیدهای ۴مهر۹۵

در ۴ مهر۹۵، پربازدیدترین اخبار به تایید زدن آخرین میخ بر تابوت فعالیت‌های سیاسی احمدی‌نژاد اختصاص داشت. همچنان که طلاق دو بازیگر هالیوودی و جنجال تازه مهران مدیری، پربازدیدترین اخبار حوزه فرهنگی بود.

در بالاترین جایگاه اخبار پربازدید سیاسی امروز، واکنش مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی به سخنان اخیر رهبر انقلاب به چشم می خورد. پس از آن، مذاکرات امروز مجلس درباره طرح برخورد با فساد در قوه قضاییه و سازمان تعزیرات برای مخاطبان جذاب بود. چرا که یکی از نمایندگان مجلس بین مذاکرات موافقان و مخالفان این طرح گفت: وای به روزی که بگندد نمک! باهنر هم «نهی» احمدی‌نژاد از کاندیداتوری و حضور در انتخابات را تایید کرد. اینطور که پیداست آخرین میخ بر تابوت فعالیت سیاسی احمدی نژاد به درستی زده شد.

یک مقام مسئول انگلیسی هم تایید کرد توقف پروازهای بریتیش‌ایرویز به‌دلیل مسائل اقتصادی بود. به بیان دیگر توقف این پروازها، ارتباطی به مشکلات سیاسی بین تهران و لندن در دولت قبل نداشته است! بعد از مجوز آمریکا برای فروش بوئینگ به ایران حالا هواپیماهای برزیلی و ایتالیایی برای فروش به ایران صف کشیده اند. و  هواپیمای ATR در آسمان ایران پرواز نمایشی انجام داد تا چشم مشتریان ایرانی را خیره کند.

در سرویس فرهنگ و هنر، تکه پرانی‌ها و  جنجال های مهران مدیری در برنامه دورهمی تمامی ندارد که پربازدیدترین خبر روز این حوزه هم بود. پس لرزه های طلاق دو بازیگر سینمای هالیوود به ایران هم رسید و  یک بازیگر ایرانی به جدایی برد و آنجل واکنش نشان داد تا بگوید این قصه در ایران، تازگی ندارد. یک کارگردان پیشکسوت هم که همچنان در دوران تجرد به سر می برد هم گفت: مافیا، بازیگران را خانه‌نشین کرده.  امیدواریم مافیا در مجرد ماندن هنرمندان نقشی نداشته باشد.

در سرویس اجتماعی، مخاطبان خبرآنلاین می خواستند بدانند چرا مدیران ارشد کمپانی‌های بزرگ صبح ناشتا آب می‌خورند؟! ازدواج پسر ایرانی ۳۲ساله با زن ۵۷ساله به شرط اقامت گرفتن در آمریکا هم حسابی کلیک خورد.  کاهش 20 درصدی اقامت گردشگران در هتل های توریستی ترین استان ایران  هم زنگ خطر را برای صنعت گردشگری به صدا درآورد. چرا دیدار از استان فارس با وجود تخفیف های خوب هتل هایش، مشتری ندارد؟

پربازدیدترین خبر حوزه بین الملل ما هم به  پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به گستاخی وزیر اماراتی  اختصاص داشت. وحشی گری جدید آدمخوارهای داعش در  آتش زدن فرمانده خود، خبرپربازدید بعدی بود. بعد از آن هم متهم ردیف یک کودتا در ترکیه، از دولت اردوغان درخواست تازه ای داشت. برای خواندن درخواست جدید فتح الله گولن از اردوغان باید روی این خبر کلیک کنید.

میخی که به تابوت فعالیت سیاسی احمدی نژاد زده شد  در سرویس طنز و کاریکاتور ما پربازدید بود تا با خبر فیلم سازی با عینک آفتابی هوشمند ساخت اسنپ‌چت مخاطبان را سر ذوق بیاورد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 583201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =