امروزه سفر با قطار به یکی از محبوب‌ترین و متداول‌ترین روش‌های حمل و نقل مسافر در دنیا تبدیل شده است. در سال‌های اخیر گردشگران حرفه‌ای، هم برای کاهش هزینه‌های خود و هم بهره بردن از زیبایی‌های طبیعت استفاده از قطار را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

امنيت بالا، آسايش و رفاه، عدم محدوديت در حمل بار، نگرش‌هاي زيست‌محيطي و صرفه اقتصادي از جمله دلايلي است كه حمل و نقل ريلي را بسيار محبوب كرده و تجربه يك سفر لذت‌بخش را در ذهن مسافران ماندگار مي كند.

كشور‌هاي توسعه‌يافته و مطرح جهان ساليان دراز است كه با درك مزاياي چندبعدي خطوط حمل و نقل ريلي، استفاده گسترده از آن را در دستور كار قرار داده و به عنوان مثال گردشگران اروپايي نه تنها براي مسافرت‌هاي درون‌مرزي بلكه حتي براي مسافرت‌هاي خارجي و برون‌مرزي هم قطار را انتخاب كرده و سفري آرام و لذت‌بخش را تجربه مي كنند. 

در سه سال گذشته دولت يازدهم هم توجه ويژه به گسترش خطوط ريلي و ناوگان مسافري در اين بخش داشته و در حال حاضر با افزايش تنوع قطارهاي لوكس و باكيفيت پيش‌بيني مي‌شود سير صعودي تقاضا براي استفاده از قطار در مسافرت‌ها افزايش يافته و به مرور سهم گردشگري از طريق خطوط ريلي بيش از پيش خيره‌كننده شود.

در چنين شرايطي  با توجه به استقبال روزافزون شهروندان و ارائه خدمات مناسب از شرکت  قطارهای رجا  و  قطار5ستاره فدک  که در این حوزه پیشرو هستند، وب‌سایت‌های گردشگری طی سال‌های اخیر مبادرت به  فروش اینترنتي بليط قطار  کرده‌اند و خوشبختانه همانند  فروش اینترنتی بلیط هواپیما  استقبال خوبی شده است. از جمله این وب‌سایت‌ها  تراول اینتر  می‌باشد که امکان  خرید بلیط قطار  و البته استرداد بلیت خریداری شده را به مسافران ارائه می دهد.

تروال اینتر  علاوه بر ارائه خدمات فروش اینترنتی بلیط هواپیما و قطار، فروش خدمات کرایه خودرو، بیمه مسافرتی  و سرویس  رزرو اینترنتی بلیط  اتوبوس را نیز ارائه می دهد. ضمناً این وب‌سایت برای تمامی اعضا خود اقدام به برگزاری دومین جشنواره‌ خود نموده که تنها با ثبت‌نام و شرکت درقرعه کشی 5 بلیت هواپیما؛ 5 بلیط رایگان ماساژدرمانی ؛ 5 بلیت قطار لوکس و 5 بلیت اتوبوسVIP جایزه خواهید گرفت‌.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 583504