رئیس‌جمهور، قانون کاهش ساعات کار بانوان را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان قانون کاهش ساعات کار بانوان دارای شرایط خاص را برای اجرا ابلاغ کرد.

روحانی در این نامه تاکید کرده است: در اجرای اصل یکصدوبیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست قانون کاهش ساعات کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص که در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دوم شهریور ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ به تایید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۴۵۸۱۸ مورخ ۱۳۹۵/۶/۲۸ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

29217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    11 32
    در کشوری که اینهمه جوان بیکار دارد چرا خانمها باید سر کار باشند و بعد هم با این روشها به حاشیه بروند و فقط حقوق و مزایا بگیرند.من ضد زن نیستم ولی وقتی جامعه و خود خانمها تامین معیشت را وظیفه اقایان میدانند پس کارکرد خانمها معنی ندارد.
  • یک مادر EU ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    22 6
    با سپاس از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی .شورای محترم نگهبان و ریس جمهور محبوب جناب دکتر روحانی که با تصویب این قانون گوشه ای از مشگلات زنان را حل نمودن.
  • یک پدر A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
    21 5
    اجرای این قانون می تواند گام مهمی در راستای تحکیم بنیان خانواده و به طبع ان اچتماع باشد
  • بی نام RO ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    6 0
    با سلام. اجراي اين قانون در زندگي بانوان نقش مثبتي دارد. چرا كه با حل گوشه اي از مشكلات در محيط كار نيز كيفيت كاري بالايي ارائه خواهند داد . با تشكر و سپاس فراوان.