باشگاه حضور در جشن تولد را منع کرد/پیشکسوتان پرسپولیس و منتقدان باشگاه و وزیر کنار پروین نشستند!

یک روز بعد از حملات عابدینی و رویانیان به وزارت ورزش ، پیشکسوتان پرسپولیس و علی پروین در کنار عابدینی در جنی حاضر شدند که باشگاه آن را به رسمیت نمی‌شناخت.

مراسم گردهمایی پیشکسوتان پرسپولیس ، جشن تولد علی پروین و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان در هفته دفاع مقدس ابا حضور جمع کثیری از پیشکسوتان پرسپولیس و با میزبانی شرکت سهامی پیشکسوتان پرسپولیس که در دوره مدیریت رویانیان و با مدیریت سعید شیرینی تاسیس شده بود ، برگزار شد. نشستی که باشگاه آن را به رسمیت نشناخته بود و انتظار داشت که بعد از روزهای خوب شان با علی پروین ، او به این مراسم نرود ، همان طور که حسین هدایتی غایب این نشست بود!

رضا وطنخواه،مجتبی محرمی،جمشید شاه محمدی،جواد اله وردی،امیرعابدینی،علی پروین،محمدحسن انصاری فرد،حمید جاسمیان،کورووش برمک،نادر باقری،مرتضی فنونی زاده،ضیا عربشاهی،سعید شیرینی،بهروز سلطانی،امیرحسین اصلانیان،سعید نعیم آبادی،ادموند بزیک,ناصرمحمدخانی،مهدی محمد نبی،مرتضی کرمانی مقدماز جمله جاضران در مراسم بودند.بخشی از حواشی مراسم را در زیر می خوانید:

-سلطانی،شیرینی و عربشاهی مسوولان بزگزاری مراسم و اعضای هیات مدیره شرکا پیشکسوتان کهن پرسپولیس در ورودی مراسم حضور داشته و به مهمانان خوشامد می گفتند.-

مهمانان در ورودی سالن کنار بنری که نقشه ایران روی ان نقش بسته عگس یادگاری گرفته و ضمن دریافت نشان ویژه پیشکسوتان و نصب ان روی پیراهن یا کت در سالن مستقر می شدند.-مراسم در یکی از سالن های تازه تاسیس و شیک واقع در نهرانسر برگزار شد.

-محمدحسن انصاری فرد و پروین تقریبا همزمان وارد سالن شده و خوش و بش گرمی با هم داشتند.

-پروین تاکید گرد شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس ثبت قانونی شده و دارای مجوز است و افضای هیات مدیره در زمان مدیریت رویانیان و طبق رای گیری با حضور پیشکسوتان انتخاب شده و فعالیت های این شرکت برای ارایه خدمات به پیشکسوتان و حمایت از آنهاست و ارتباطی با یاشگاه ندارد.

-به هنگام ورود پروین چهره های ساخصی مثل عابدینی،ظلی و جاسمیان به استقبال وی رفته و در ورودی سالن با پروین گفت و گو کردند.

-پروین جاسمیان و ظلی را بزرگترهای خود دانست و گفت:امشب کیف می کنم که همبازیان و شاگردانم را پس از مدتها کنار هم می بینم.

-در جالی که باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای برگزاری مراسم را غیرقانونی دانسته و از پیگیری قضایی خبرداده بود برخی مربیان تیم های پایه پرسپولیس مثل سلطانی.باقری،شاه محمدی در مراسم حضور داشتند.

-پروین و عابدینی کنار هم نشسته و درباره مسایل مختلف فوتبال و به ویژه امورات مربوط به پیشکسوتان با هم صحبت می کردند. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =