امیر عابدینی این‌روزها به همه می‌تازد. از تولیدی لباس تا وزیر ورزش!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که مهدی تاج برای شرکت در کنگره ای اف سی در هند است، امیر عابدینی ، مرد نزدیک به تاج و رئیس کمیته اقتصادی تا می تواند، می تازد.
داریوش سعیدی:این دو مصاحبه آخر امیر عابدینی را باری دیگر مرور کنیم. یکی در پاسخ به رویانیان درباره ماجرای قرارداد رو به ابطال 3040 ،نوک تیز انتقادش را به سوی وزیر ورزش گرفته و گفته نه فقط وزیر پرسپولیسی نیست که اصلا او طرفدار ورزش نیست.
این شاید صریحترین و تندترین انتقاد سه سال گذشته از محمود گودرزی بود که مدام از پاکسازی فوتبال سخن گفته و عملا نتوانسته با نمادهایی که از نظرش مشکل دارند برخورد کند و در میان نفوذشان محصور مانده و تمام هیجانش به 4 تا مصاحبه تند و نهایتش بیانیه هایی باشد که بیانیه نویسان اطرافش می نویسند.
عابدینی اما این تنها انتقادش از وزیر ورزش نبود و بلافاصله آنها در روزهایی که وزیر برچسب پرسپولیسی بودن و ضدیت با استقلال خورده است، پاتک بدی را به گودرزی و طاهری زدند. قدیمی های تیم ، دور میزی ، اطراف عابدینی نشستند و عابدینی منتسبین به وزیر را غاصبین تیم جماعت پیشکسوت تعبیر کرد و به آنها تاخت.
مردی که این روزها در امور مالی فدراسیون قدرت صدچندانی گرفته ، مردی که سال‌هاست اطرافیانش او را مهندس می‌خوانند و خودش هم با دنیایی از تجربه سیاسی و اقتصادی در کشور با این عنوانش حال می کند اما هیچ گاه درباره اینکه دقیقا مهندسی اش چیست ، حرفی نمی زند ، این بار هم خیلی مهندسی شده و بهتر از هر مهندسی ، وزارت ورزش را به گوشه رینگ برده است.
او البته دست پیش را گرفته. در روزهایی که اقدامات مدیریتی عابدینی ، چالش بزرگ و مخمصه ای سرگیجه آور را برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده است، او فرار به جلو کرده و حالا باز وزارت ورزش افتاده گوشه رینگ درحالی که فسخ قرارداد جی ووا اقلا 10 میلیارد دعوی حقوقی برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده ، فسخ قرارداد تبلیغات محیطی ، 100 میلیارد تومان دیگر به این دعاوی اضافه می کند و این را باید به موضوع جنجالی بلیت فروشی سازمان لیگ که در دوره عابدینی و همکارانش در سازمان لیگ منعقد شده ، اضافه کرد.
در این روزهای سخت و بی پولی، مهندس می تازد ، حرف های قشنگ قشنگ می زند وسینه چاکانش هم برایش کف و سوت و هورا می کشند. مهدی تاج هم که مثل همیشه در این مواقع سیاستش دور بودن است و دیده نشدن . کسی هم در فدراسیون انگار نیست که خیلی شفاف توضیح دهد این همه قراردادی که روی هوا می روند ، قرار است چه تبعاتی داشته باشند. منابع مالی فدراسیون چه شرایطی دارد؟ آنجا چه خبر است که این قراردادهای تعهدآور این چنین مثل برگه های باطله پاره می شوند و دور ریخته می شوند.
آیا برای این تصمیمات ، پیش بینی های لازم شده است و اگر این اتفاقات منجر به ورشکستگی مالی فدراسیون فوتبال شد ، چه کسی قرار است پاسخگویش باشد؟ عابدینی ؟ تاج؟ یا احتمالا دولت و خزانه بیت المال؟

 


4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =