نسیم‌آنلاین نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده‌ای می‌گویند اقتصاد اگر می‌خواهیم اقتدار را باید تضعیف کرد ۳۷سال اقتصاد را در دست داشتید، اقتصاد را هم مثل اقتدار نیروهای مسلح درست کنید.

سرلشکر محسن رضایی در مسجد جامع حضرت حجت(عج)، با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در همان ساعات اولیه جنگ، خرمشهر محاصره شد و حدود سی روز نیروهای ما مقاومت کردند. ده‌ها شهر و روستا را به اشغال در آوردند. ایران اصلاً آمادگی ورود به جنگ را نداشت. برادران ارتش هم فرماندهان از سرهنگ به بالا را در اختیار نداشتند و جز چند امیر که جان‌فشانی کردند، بقیه رفته بودند. مهمات و سلاح هم به ما نمی‌دادند. موشک‌های فونیکس اف 14 را به ما تحویل نداده و قطعات یدکی هم به ما نمی‌دادند.

به گفته دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صدام از آمریکایی‌ها خواسته بود که ایران را تحریم تسلیحاتی کنند و حتی سیم‌خاردار به ما نمی‌رسید. چنین وضعی بود. اما ملت ما همه استان‌ها و شهرها را آزاد کرد.

به اعتقاد وی ملت ایران بعد از 300 سال اقتدار خودش را بازیافته است و این مهم‌تر از آزادسازی سرزمین‌ها است. ما دیگر وابسته نیستیم و به تجهیزات و مستشاران خارجی نیاز نداریم.

سرلشکر رضایی با بیان اینکه در گذشته شاهان ایران، با تحریم فشنگ، اداره می‌شدند، اظهار کرد: اگر امروز به ما موشک هم ندهند نمی‌توانند ما را اداره کنند. این اقتدار، به امنیت امروز منجر شده است.

وی همچنین در ادامه به اقدامات گروهک تروریستی داعش و برنامه‌های آنان در خاک جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: داعش اقدام به ورود به ایران کرده اما نیروهای امنیتی و سپاه ما، تعداد زیادی از آن‌ها را گرفته‌اند. سه ماه پیش خواستند در نماز جمعه تهران خودشان را منفجر کنند. در بین راه همدان و کردستان دستگیر شدند. قرار بود در تهران مجهز به بمب بشوند و حادثه ایجاد کنند. ببینید فرانسه با چند انفجار به هم ریخت و وضع امنیتی خاص اعلام کردند. این اقتدار را باید حفظ کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: حالا عده‌ای می‌گویند اقتصاد اگر می‌خواهیم اقتدار را باید تضعیف کرد. ما می‌گوییم سی‌ و هفت سال اقتصاد را در دست داشتید، اقتصاد را هم مثل اقتدار نیروهای مسلح درست کنید. معیشت مردم را سامان بدهید.

به اعتقاد سرلشکر رضایی تا اقتدار نباشد نمی‌توان سرمایه‌گذاری کرد و تولید داشت، گفت: این امنیت مثل سایه‌بانی است که زیر آن می‌شود مشکلات اقتصادی را حل کرد.

«دو سه سال است که وهابی‌ها و آل‌سعود راه افتاده‌اند. کاری که اسرائیل نتوانست بکند را این‌ها در ناامن کردن منطقه کرده‌اند. فریاد می‌کشند و دیوانه‌وار داد و بیداد می‌کنند. نمی‌دانند که اگر غلطی کرده و به ایران حمله‌ای کنند، مردان ایران به فرمان امامشان راه می‌افتند تا مکه و مدینه را از بت‌ها پاک‌سازی کرده و این شهرها را به دوران طلایی پیامبر اکرم(ص) برسانند.»

وی ادامه داد: این صبر و خونسردی ما برای این است که نمی‌خواهیم وارد جنگ بشویم. از شهدای منا تا تحریک کشورهای اسلامی علیه ایران را تحمل می‌کنیم تا جنگی شروع نشود.

سرلشکر رضایی تاکید کرد: اگر عربستان فکر می‌کند که می‌تواند با پشتوانه آمریکا و اسرائیل و خریدهای تسلیحاتی کاری کند، این آرزو را به گور خواهد برد. به فضل خدا، همه این سلاح‌ها و هواپیماها را به داخل ایران خواهیم آورد و نیاز 50 سالمان را تأمین می‌کنیم.

وی در ادامه به سرمایه‌گذاری تسلیحاتی آل سعود اشاره و تصریح کرد: 80 میلیارد دلار پول داده‌اند برای مهماتی که تا ده سال دیگر قدیمی خواهند شد. اقتدار در ایران را به فضل خدا ادامه خواهیم داد. از رأس این اقتدار که ولایت‌فقیه است و خط امام را دنبال می‌کند تا آن سرباز و پاسدار و بسیجی، آماده فداکاری هستیم. به برکت شهدا این روحیه در ایران وجود دارد.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =