شهردار اردبیل گفت: ۷۹ پروژه با تخصیص اعتبار ۹۰ میلیارد تومان همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازاستان اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در اردبیل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام٬ ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس است که باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین عموم مردم و به ویژه نسل جوان بتوانیم آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی را به صورت جاودان در دلها زنده نگه‌داریم.

وی افزود: در سطح استان اردبیل در هفته دفاع مقدس 25 پروژه عمرانی شهری به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس افتتاح و راه‌اندازی شد و تاکنون برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه‌ای بالغ بر 347 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که خوشبختانه بالاخره توانستیم این پروژه را راه‌اندازی کنیم.



شهردار اردبیل گفت: امروز همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس نیز 25 پروژه در منطقه 2 اردبیل به مرحله بهره‌برداری رسید و نیز شاهد افتتاح 79 پروژه با تخصیص اعتبار 900 میلیارد ریال اعتبار هستیم که در مناطق مختلف شهر اردبیل افتتاح شد و این پروژه‌ها برای توسعه شهر نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند که نیاز است همکاران مربوطه مشارکتهای همه‌جانبه‌ای برای تکمیل تمامی پروژه‌های نیمه‌راکد داشته باشند.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: اهداف اصلی شهرداری توسعه شهر و پیشبرد اهداف در توسعه و گسترش پروژه‌های عمرانی٬ شهری٬ آموزشی و تفریحی است که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم و فضای شهر اردبیل را در امور خدماتی ارتقا دهیم تا مردم با رضایت همه‌جانبه‌ای از این امکانات استفاده کنند.

وی بیان کرد: بایستی از این پس تمامی اهداف خود را برای توسعه فرهنگی و اقتصادی در نظر بگیریم و با رونق دادن به امور اقتصادی پشتوانه‌ای برای تمام پروژه‌های عمرانی داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =