ایسنا نوشت: نائب رئیس اول مجلس مجلس گفت: بدون مدیریت جهادی، کشور پیشرفت نکرده و این امر با پشت میزنشینی میسر نمی‌شود.

مسعود پزشکیان در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر تیپ مهندسی- رزمی 57 فجر جهادسازندگی استان، اظهار کرد: بدون تفکر جهادی و عدم حضور کسانی که امتحان خود را در دوره‌های مختلفی چون دفاع مقدس و سازندگی کشور پس داده‌اند کشور پیشرفت نکرده و تنها با قوانین اداری نمی‌توانیم در برابر دنیا بایستیم، چرا که باید با مدیریت جهادی و با تمام وجود در صحنه حضور داشته باشیم.

وی افزود: اگر پیشکسوتان خون و شهادت را به فراموشی سپرده و در پیچ و خم زندگی روزمره از یاد آنان غافل شویم، مملکت به ورطه نابودی کشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: این سلحشوران همواره باید به عنوان الگو و نمونه‌ای عملی به مردم معرفی شوند، تا اداره کشور به‌دست منفعت‌طلبان و زراندوزانی که برای انجام هر حرکتی توقع دریافت پول را دارند و حقوق‌های نجومی می‌گیرند، نیفتد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بیان کرد: افرادی می‌توانند کلام حق گفته و از حق دفاع کنند، که مادیات دنیوی آنان را نفریفته و وابسته به امیال دنیوی نباشند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه "مبادا جهاد در راه خدا را با مال و جان و زبان ترک کنید" تاکید کرد: این حدیث می‌گوید که با تمام وجود جهاد کنید، چنانچه مجاهدان اسلام در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس جهاد کرده و درنهایت گمنامی به زندگی خود ادامه دادند که تنها خواسته و آرمان آنان حفظ نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه تاکید می‌کنند که در همه امورات کشوری باید روحیه جهادی حکم‌فرما بوده و همه اقشار مردم در صحنه‌ها حضور مستمر داشته و از هیچ کس به غیر از خدا واهمه‌ای نداشته باشند.

نائب رئیس اول مجلس، مدیریت جهادی در عمل را راهکار حل مشکلات جامعه دانست و گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات جامعه حل شود، باید به مدیریت واقعی جهادی در عمل و نه تنها در حرف، رجوع کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است که توفیق ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را داشته باشیم تا در روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده‌های صبور و فداکار آن‌ها نشویم.

23214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =