میزان نوشت:فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی ایران به‌جای حمله به مرزهای جغرافیایی، به افکار نسل جوان حمله و تهاجم می‌کنند.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در سخنانی در لاهیجان اظهار داشت: تهاجم فرهنگی به خاکریز و خونریزی کاری ندارد تا مشخص شود چه کسی خون ریزی کرده و مقصر کیست؟ در تهاجم فرهنگی طرح جنایت جنگی مطرح نمی‌شود تا کسی‌که موجب خونریزی شده، به‌عنوان مجرم جنگی معرفی شود.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: در دنیای سیاست و اقتصاد، اول تحریم و منزوی می‌کنند و بعد، تهاجم می‌کنند.

وی اظهار داشت: کشورهایی از نظر اقتصادی قوی شده‌اند ولی از نظر فرهنگی مشکل پیدا کردند اما کشور ما با وجود پاره‌ای تنگناها و دشواری‌های اقتصادی، با بهره‌مندی از رهبری فرزانه و شهدای گرانقدر، مشکل فرهنگی ندارد.

وی یادآور شد: دشمن بدون اینکه تحریم کند، تهاجم می‌کند و خاکریز او در این تهاجم، تلفن‌های هوشمند امروز و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به استراتژی استکبار جهانی گفت: شش سال پیش، راهبرد اطلاعات جهانی برای آمریکا نوشته شد که از 11 راهبرد در این استراتژی کلان، 9 راهبرد در مورد جمهوری اسلامی ایران بود و دو سوم این راهبردها، در مورد تهاجم فرهنگی است.

امیر اسماعیلی اشراف اطلاعاتی را یکی از راه‌های مقابله با دشمن ذکر کرد و ادامه داد: به‌خاطر همین اشراف اطلاعاتی بود که در جریان مذاکرات هسته‌ای، دشمنان می‌خواستند در مورد مراکز نظامی ما نیز اجازه بازدید داشته باشند اما نظام جمهوری اسلامی ایران، این اجازه را نداد.

وی افزود: دشمنان نسبت به ایران اسلامی، اشراف اطلاعاتی ندارند و به همین سبب، در تلاش برای نیل به آن هستند و اولین راهبرد آنان، نابودی زیرساخت‌ها و پایین آوردن آستانه تحمل مردم است.

امیر اسماعیلی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی به اندازه‌ای از پیشرفت رسیده‌اند که درصورت تجاوز دشمن، در همه عرصه‌های زمینی، هوایی و آبی، آنها را به زانو در می‌آوریم.

۶۴۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =