تسنیم نوشت: سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از کارخانه ترانسفورماتورسازی کوشکن زنجان بازدید کرد.

سردار حسین دهقان امروز در حاشیه بازدید از شرکت تسکوی زنجان در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امروز این توفیق را داریم تا به همراه استاندار زنجان از مجموعه‌هایی که در حوزه برنامه دولت در پیشبرد و پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بازدید داشته باشیم.

وی افزود: در این سفر مسائل واحدهای مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری، تکمیل ظرفیت، مشکلات موجود در سطح استان و یا مسائلی که باید در مرکز مورد توجه قرار گیرد را بررسی خواهیم کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امیدواریم دولت در اجرای برنامه‌ای که امسال در این حوزه پیش‌بینی کرده و در دستور کار قرار دارد بتواند به اهدافش برسد خاطرنشان کرد: به طور اجمالی تاکنون پیشرفت‌ها نسبت‌ به آنچه که پیش‌بینی شده بود خوب است.

وی با اشاره به موانع موجود ابراز کرد: با توجه به موانع و لزوم تغییر رویه‌هایی که در فاصله سه چهار ماهه انجام شده حتما سرعت کار در آینده بیشتر خواهد شد.

سردار دهقان گفت: به طور طبیعی در بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه نیز انعکاس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های هم‌راستا پیش‌بینی می‌شود تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد ملی باشیم و مشکل بیکاری را برطرف کنیم و در عین حال قوام اقتصادی را بالا ببریم که اقتصاد ما عمده متکی به ظرفیت‌های داخلی باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم این برنامه‌ها قدرت اقتصادی ما را فراهم کند تا در مقابله با تکانه‌هایی که در محیط ما به وجود می‌آید بتوانیم به ثبات اقتصادی برسیم.

شرکت ترانسفورماتورسازی کوشکن زنجان با هدف تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع با بازده بالا در سال 1381 تاسیس شده است.

این شرکت قادر به تولید ترانسفورماتورهایی با کارکرد مطمئن و عمر طولانی است که برای تولید از جدیدترین روشهای ساخت، مدرنترین ماشین آلات و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده است.

ترانسفورماتورهای توزیع روغنی، سه فاز ازKVA 4000-25 تا ولتاژ KV 36 (هرمتیک و منبع انبساط دار)، ترانسفورماتورهای زمین، ترانسفورماتورهای با نقطه نول زمین شده و ترانسفورماتورهای تک فاز از محصولات این شرکت است.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =