«خبرجنوب» نوشت: عامل جنایت آتش‌سوزی در شوش که مادرش را کشت دستگیر شد.

معتاد شوشی که شنبه شب، خانه برادر و مادر خود را به آتش کشاند و سرانجام باعث مرگ مادرش به علت شدت سوختگی شد، توسط نیروی انتظامی شوش به دام افتاد.

حادثه آتش‌سوزی خانه مسکونی شنبه‌شب در روستای ابوذر غفاری از توابع شهرستان شوش اتفاق افتاد.

دادستان شوش وقوع آن را که منجر به مرگ مادر خانواده شد، عمدی خواند و فت: پسر معتاد خانواده که مردی 38 ساله است با ریختن بنزین اقدام به آتشسوزی کرده بود،موضوعی که توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش نیز تأیید شد.

مصطفی نظری در این ارتباط خبر از دستگیری عامل این جنایت هولناک داد و گفت: عامل این آتشسوزی که معتاد به مواد مخدر است توسط نیروی انتظامی دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه مادر خانواده به علت شدت سوختگی جان باخت، افزود: این شخص تحت بازجویی است تا ابعاد این جنایت به درستی روشن شود.

در این حادثه، مردی 38 ساله با ریختن بنزین، اقدام به سوزاندن مادر و برادر خود در حالی که خواب بودند کرده بود و پس از این اقدام و در حالی که مادر و برادرش در حال سوختن بودند، از ورود نیروهای امداد به داخل خانه و نجات مصدومان ممانعت می کرد؛ اقدامی هولناک در ماه محرمالحرام که باعث تأثر اهالی منطقه شده است.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مقیمی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    52 1
    یاد مادرم افتادم که الان شش ساله فوت کرده و من در این مدت حتی یکروز احساس شاد بودن نداشتم .
  • بی نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
    44 0
    لا اله الا الله به کجا میرویم
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    22 0
    چه حوری اینقدر مواد مخدر ارزان بوفور هست ولی مواد خوراکی و میوه حات گرون حواهشنا مسولین بداد مردم و حوانها برسن پیامد این معضل همین جنایتهاس