تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با بیان اینکه برخلاف تصور برخی‌ها، برجام جلوی جنگ را نگرفت، گفت: اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند بی‌تردید باید آماده نبرد با دشمن در خاک خودمان می‌شدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رودسر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم میرحسینی‌اشکوری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای والامقام منطقه کاکرود اشکورات بخش رحیم آباد رودسر اظهار داشت: اگر در سوریه رزمندگان ما نمی‌جنگیدند بی‌تردید باید داخل کشور با دشمنان می‌جنگیدیم.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: برخی‌ها می‌گویند برجام جلوی جنگ را گرفت؛ این حرف غلطی است زیرا ما در برجام خیلی چیزها را دادیم چیز زیادی نگرفتیم و اگر رزمندگان مدافع حرم نبودند بی‌تردید باید آماده نبرد با دشمن در خاک خودمان می‌شدیم.

میرحسینی اشکوری افزود: یکی دیگر از آقایان که خود و خانواده‌اش در فتنه 88 نقش داشتند می‌گوید ما نیازی به موشک و نیروهای مسلح نداریم و امروز زمان گفت‌وگو است درحالی‌که خود ایشان تعداد زیادی محافظ دارد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان استان گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه عزاداری و گریه برای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: در این راستا سفارشات زیادی شده و بسیاری از شهدا نیز با تأسی از این سیره، حرکتشان به سوی جبهه‌ها را آغاز کردند.

میرحسینی اشکوری، فرهنگ عاشورا، محور بودن مرجعیت و التزام به ولایت فقیه را سه عنصر پیروزی و امتداد انقلاب اسلامی ایران خواند و افزود: دشمن در این سه زمینه سرمایه گذاری زیادی کرده که باید با بصیرت و هوشیاری، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    2 1
    نیروهای محافظ بیشتر برای حفاظت ایشون از تندروهای مثل شما است که نمونه بارز این حملات به مطهری تو شیراز بود.
  • بدون نام ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    2 0
    اوج ناداني ايست تضعيف و ناديده گرفتن قدرت نظامي ايران بزرگ