روزنامه جمهوری اسلامی در مقاله ای با انتقاد از کسانی که با محصولات تراریخته مخالفت می کنند نوشت:الآن دیگر، آمریکا اگربه ملت ایران بگوید که انرژی هسته‌ای نداشته باشد.کسی قبول نمی‌کند اما در سالهای نخست پیروزی انقلاب مقالات مکرری در مخالفت از فناوری هسته‌ای در روزنامه‌های ایران نوشته می‌شد درعین حالی که همان زمان برای نیروگاه اتمی بوشهر سرمایه‌های گسترده‌ای خرج شده بود.

در این مرحله ستون پنجم وارد می‌شود و آنقدر تبلیغات از درون انجام می‌دهد تا خود ملت بگوید «ما آن را نمی‌خواهیم». یا از جمله کارهای خطرناک دیگر فروش هواپیماهای اف 16‌های نیروی هوایی ایران از سوی دولت موقت بود و جوی هم به پا شده بود و مدعی بودند که ما قصد حمله به جایی را ندارم پس سلاح و هواپیما برای چه نگه داریم، نگهداری آن هزینه روی دست ملت می‌گذارد، ملت فقیر نان می‌خواهد نه سلاح؟! غافل از این که این سخن دشمنان کشور و جمهوری اسلامی بود که بعدها متوجه اهداف آنها شدیم.
مخالفان انرژی هسته‌ای در ایران تنها 4 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقالات خود اعلام می‌کردند که اگر ما فناوری هسته‌ای و نیروگاه آن را داشته باشیم سرطان خون می‌گیریم. سرطان پوست و هر سرطان دیگری که می‌شناختند و مردم از آن واهمه داشتند آن را ضربه فناوری هسته‌ای به ایران معرفی می‌کردند.یا می‌گفتند محیط زیست آسیب می‌بیند، به بیماری ژنتیک دچار می‌شویم.
این‌ها را گفتیم که به درد مزمن امروز ایران برسیم که دوباره برای علم جدید بیوتکنولوژی گرفتار آن شدیم. دقیقا مانند گذشته؛ عبارت‌هایی که امروز هم در زمینه علم تراریخته فراوان می‌شنویم که از سوی ستون پنجم اعلام می‌شود. مخالفان انرژی هسته‌ای حتی آن را به ضرر محیط زیست اعلام می‌کنند که نشان می‌دهد ترجیح بند مخالفان با توسعه فناوری در کشورها بروز بیماری‌های سرطان‌ها، نازایی، عقیمی، محیط زیست است. یعنی می‌گویند هر کس به فناوری درجه یک دنیا نزدیک شود، می‌میرد!
اصلاً مهم نیست افرادی مذهبی یا وطن پرست باشند، آنقدر تبلیغات فریبنده است که هرکس مخالفت کند مشهور می‌شود، غافل از این که این رفتار بازی در زمین دشمن است که بی‌مزد و مواجب برای عده‌ای و اتفاقا با مزد و مواجب برای عده‌ای دیگر و حتی رسانه‌هایی که با پول ملت کار می‌کنند را گرفتار خود می‌سازد.
این سال‌ها همه با قدرت شدید تبلیغات شبکه‌های مجازی آشنا هستیم.کار به جایی رسیده که مخالف با فناوری‌های نوینی که می‌تواند سبب قدرت جمهوری اسلامی ‌شود،برای عده‌ای ارزش تلقی می‌شود. نتیجه کار هم یکی است ممکن است برخی حقوق بگیر آمریکا باشند و یا بسیاری هم فردی مذهبی متعصب باشند ولی در مسیر اهداف آمریکا سوق داده شود. نتیجه همه این رفتارها این است که ما در دستیابی به یک فناوری به تردید بیفتیم و یا تاخیری در توسعه ملی ما ایجاد شود.
ضرب المثلی وجود دارد که می‌گوید در جنگلی دو نفر می‌رفتند و شیری به آن دو می‌رسد، یکی از آن دو شروع می‌کند به «اشهد» خواندن اما آن دیگری می‌نشنید و بند کفش خود را محکم‌تر می‌کند. این فردی که اشهد خوانی می‌کرد به دوستش می‌گوید برادر وقتی این شیر اینقدر به ما نزدیک شده دیگر چه لزومی دارد که بخواهی بند کفش خود را محکم کنی؟ تسلیم شو چون هیچ انسانی در دنیا نمی‌تواند به سرعت شیر بدود.اکنون سعی کن به آرامش روحی برسی!
طرفی که بند کفش‌ها را محکم می‌بست گفت:«دوست عزیز،لازم نیست به سرعت شیر بدوم، کافی است یک قدم از تو جلوتر باشم. آنگاه شیر به شما مشغول خواهد شد و من جان سالم به در خواهم برد.»
همه ما ایرانی هستیم و به این مملکت و خاکش پیوند داریم. هر قدر افرادی با نظام یا شخصیت‌هایی مشکل داشته باشند در بحث فناوری‌های جدید برای کشور یکپارچه هستند ؛اما همان گونه که افرادی به عنوان نفوذی و ستون پنجم دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردندو آنها را به شهادت رساند، افرادی هستند که بخواهند دانشمندان بیوتکنولوژی کشور را حداقل ترور شخصیتی کنند و علم جدید آنها را سرطان‌زا و عقیم کننده معرفی نمایند! درحالی که این علم معلم آیندگان و البته علم پیشرفت امروز هم هست.
ما اگر در فناوری هسته‌ای سه دهه به تردید نمی‌افتادیم و آن را «خیانت آشکار به خلق ما» معرفی نمی‌کردیم کار صهیونیست و راکفلر و مونسانتو تلقی نمی‌کردیم، لازم نبود امروز این همه گرفتاری بکشیم تا حداقل‌های انرژی هسته‌ای را برای خود حفظ کنیم و یا تا این حد تحریم و هزینه اقتصادی و سیاسی و حتی عقب ماندگی علمی در زمینه انرژی هسته‌ای رانمی‌پرداختیم. چرا که دشمنان با کمک ستون پنجم سال‌ها تبلیغ کرده بودند که انرژی هسته‌ای سرطان زاست!
امروز هم روزی است که ما داریم در فناوری مهندسی ژنتیک عقب می‌افتیم. نه تنها متوقف می‌شویم که درحال عقب افتادگی نیز هستیم. حتماً باید تعدادی از دانشمندان مهندسی ژنتیک ما شهید شوند تا حقانیت آنها ثابت شود؟
موضوعی که مخالفان محصولات کشاورزی تراریخته می‌گویند رسیدن به محصولات ارگانیک است، در حالیکه از 60 سال پیش تاکنون محصولات ارگانیک تبلیغ می‌شود و متاسفانه کسی هم جرات نمی‌کند به تبلیغ کنندگان دروغین آن بگوید بالای چشم شما ابروست درحالی که تنها یک درصد در سطح جهان تولید محصولات کشاورزی را به خود اختصاص می‌دهد که این یک درصد هم مخصوص انسان‌های فوق‌العاده مرفه است وبا ارگانیک 99 درصد ملت‌ها گرسنه خواهند ماند. اما تنها طی 20 سال، امروز بیش از 10 درصد محصولات کشاورزی تولیدی در جهان، تراریخته است که با سرعت هرچه تمامتر کشورهای پیشرفته در آن به پیش می‌روند و محصولات تولید خود را به کشوری چون ایران صادر می‌کنند.به گونه‌ای که اکنون امریکا 94 درصد چغندر قند خود را به صورت تراریخته کشت می‌کند و اتفاقاً مردم آمریکا هم از آن می‌خورند. 99 درصد سویای امریکا ترایخته است، 97 درصد ذرت آمریکا ترایخته است.
وقتی یک فناوری به این عظمت شکل می‌گیرد با همان سرعت هم جهانی می‌شود و حالا برای مهندسی ژنتیک هم چنین می‌گویند که ما به دست آوردیم، ما مصرف می‌کنیم، اما برای شما خطرناک است و سرطان زاست، شما فقط از ما بخرید! هر میزان که بخواهید به شما می‌فروشیم اما خودتان دست به این کار نزنید!
متاسفانه در این بخش هم اکنون ستون پنجم زیاد داریم که همنوا با آمریکا می‌گویند بیوتکنولوژی برای ما خطرناک است! کسانی که رسماً می‌گویند الحمدلله مسیر واردات باز است، الحمدلله وزارت بهداشت هم این محصولات تراریخته وارداتی را که 10 سال است که وارد می‌شود بررسی می‌کند و تایید کرده است!، اما ما نباید آن را کشت کنیم، سرطان‌زا است! امروز وظیفه و رسالت ما بسیار حساس است، چگونه بتوانیم مخالفانی که به شدت از حقایق این علم بی‌اطلاع و غافل هستند، با در اختیار گرفتن رسانه‌هایی همچون رسانه ملی رادیو و تلویزیون و خبرگزاری‌هایی که از منابع ملی استفاده می‌کنند. به شدت درحال مبارزه با علم روز مهندسی ژنتیک هستند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    7 0
    سلام،کشورهای اروپایی وامریکایی خودشان محصولات ترا ریخته را مصرف نمی کنند وفقط آنها راتولید می کنند وبه کشورهای جهان سوم صادر می کنند وجند دهه بررسی می کننددر مصرف کنندگان عوارض خاصی نداشته باشد بعد مجوز مصرف در کشورهای خودشان را صادر می کنند.این مسئله در مورد داروها وواکسنها و.... هم صادق است.اکنون صحبتهایی در خصوص منشاء پشه زیکا و ویروس ابولا از آزماییشگاههای کشورامریکا است.
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    1 7
    موافقم از این تیپ آدمهای متوهم یا مغرض کم ندارم .
  • بی نام FI ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    4 0
    خداوند عنایت فرماید قدر اقلی از شعور و فهم ...
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
    4 0
    خیر الامور اوسط ها
  • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    1 0
    فیلمای وحشتناک زامبی ها را دیدین. اینده جهان سوم در راستای کنترل جمعیت بشر و کنترل کشورها توسط کشورهای پیشرو در ژنتیک و بیوتکنولوژی