سجاد انوشیروانی سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری می‌گوید:«به جای اینکه مسئولان فدراسیون جهانی عذرخواهی کنند ما باید این کار را انجام بدهیم،آن هم به دلیل اینکه در فدراسیون جهانی نفوذ نداریم.»

مرتضی رضایی:سجاد انوشیروانی و ریختن آب پاکی روی دست کیانوش رستمی.او می گوید در تیم ملی همه باید یکدل و هماهنگ پیش بروند و دیگر دوران آن گذشته که یک نفر بخواهد تنها تمرین کند یا تنها برای خودش هر کاری بکند.با سرمربی تیم ملی وزنه برداری برای دقایقی هم کلام شدیم تا او درباره فدراسیون جهانی،نامه معروف عذرخواهی،تیم ملی،کیانوش رستمی و ...حرف بزند.

ابتدا درباره نامه فدراسیون جهانی حرف بزنید.اگر  این نامه عذرخواهی را قبول نکنند حاضر هستید حضوری به مالزی بروید؟

قطعا می رویم.به هر حال منافع مملکت در میان است.نقص قوانین خود فدراسیون جهانی است که این مشکلات را برای ما به وجود آورده است.اشتباهاتی که در قوانین خودشان دارند،به خاطر مافیا بودن و ... این کارها را انجام می دهند.

پس از آن اعتراض ها در المپیک،حالا این عذرخواهی به نوعی اجباری و ...

مافیاست.لابی می کنند.ما یک کرسی در آسیا داشتیم که از داخل ریشه اش را زدند.کشورهای دیگر وقتی به آن کرسی می رسند سرمایه گذاری می کنند تا به کرسی های بالاتر برسند اما ما همان کرسی را از دست دادیم،آن هم به خاطر بی تدبیری های خودمان.باند بازی هایی که هست و ...الان داریم کتکش را ما می خوریم.البته در ورزش ایران این اتفاقات این عادی است.بالاخره الان زور ما فقط به خودمان می رسد.کشورهای عربی دارند خوب لابی می کنند.آنها وزنه بردار ندارند اما دارند با پولشان همه کار می کنند.

شایعه ای که چند روزی است به گوش می رسد اضافه شدن سعید محمدپور به کادر فنی تیم ملی است.

واقعا من نمی دانم چرا این شایعات را پخش می کنند.سعید محمدپور می خواهد برگردد و وزنه بزند،آن وقت چطور می تواند به کادر فنی اضافه شود؟البته سعید یکی از ان با استعدادها است که در آینده می تواند در کادر فنی فعالیت کند.

سعید علی حسینی چطور؟

یک مصاحبه از من زده بودند که قرار است او به تمرینات برگردد.در این زمینه هم شورای فنی هر تصمیمی که بگیرد من تبعیت می کنم.نمی دانم قوانین چه می گوید.اما هر تصمیمی که شورا بگیرد من قبول می کنم.هر کسی که بتواند به تیم ملی کمک کند ما استفاده می کنیم.سعید یا هر کس دیگری که باشد فرقی ندارد.محرومیت او سال آینده تمام می شود.ما استقبال می کنیم.نه سعید هر کس دیگری.

به نظر در مصاحبه ای گفته اید که هیچ ورزشکاری دیگر نباید تنهایی تمرین کند.بدون شک منظور شما با کیانوش رستمی است.

شورای فنی هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.قرار بود از جلسه بعدی شورای فنی که بعد از مسابقات جوانان آسیا و نوجوانان آسیا است تصمیم بگیرند اما این را هم بگویم که من فکر می کنم نظر ما بر این است که همه یک دل و تیمی حرکت کنیم .دیگر نمی شود تنهایی و در اصطلاح تک نفره حرکت کرد.همه باید با تیم باشند و با تیم تمرین کنند.اگر این اتفاق نیفتد قطعا به مشکل برخواهیم خورد.

 

251 41

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    21 4
    کدوم مافیا.در المپیک اینهمه ابروریزی کردید و اعتراضات بی مورد به داروی کردید حالا هم باید با حقارت تمام عذرخواهی کنید.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    30 3
    با احترام به سجاد انوشیروانی ....این عزیز تا سالِ قبل با خودِ همین بچه ها وزنه می زده...مربی باید هم تجربه بیشتری نسبت به اعضا تیم داشته باشه هم جایگاه خاصی داشته باشه من نمی دونم دلیل انتخاب آقای انوشیروانی برای سر مربی گری چی بوده....فدراسیون باید تجدید نظر کند