شاسی‌بلند جدید پژو یعنی 3008 به منظور قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از مدل GT می‌تواند نسخه‌ای بنام GTi داشته باشد. 3008 GTi می‌تواند به عنوان مدل پرچم‌دار فول و با تجهیزات زیاد نظر خریدارانی را که چیزی گران‌بهاتر از شاسی‌بلند جدید پژو می‌خواهند را به خود جلب کند.

به گزارش پدال،وقتی درباره‌ 3008 GTi پرسیده شد، مدیر پروژه‌ این خودرو آقای ماریون دیوید به اتواکسپرس گفت:
GT هم‌اکنون سریع‌ترین نسخه‌ی شاسی‌بلند ماست اما اگر این خودرو عملکرد بسیار خوبی داشته باشد ما نیم‌نگاهی به نسخه‌ی بهتر هم خواهیم داشت. مردم خواهان خودروهایی با پرفورمنس خوب و البته قیمت پایین هستند.

پژو 3008 از پلتفرم EMP2 این شرکت که در 308 نیز بکار رفته استفاده می‌کند بنابراین بخش اعظم شاسی و قوای محرکه‌ی خود را می‌تواند از هاچبک  308 GTi قرض بگیرد. پس همان پیشرانه‌ی 1.6 لیتری 267 اسب بخاری توربو می‌تواند در این شاسی‌بلند نیز مورد استفاده قرار گیرد. شاسی این شاسی‌بلند GTi نیز می‌تواند توسط بخش پژو اسپورت به منظور بهبود هندلینگ مورد بازنگری قرار گیرد. 


همانند مدل‌های 208 GTi و 308 GTi، بخش عقبی شاسی‌بلند جدید پژو نیز می‌تواند رنگی متفاوت نسبت به باقی پانل‌های بدنه داشته باشد. 

همان‌طور که پیش از این گزارش کرده‌ایم نسخه‌ی اسپورت‌تر 2008 GTi نیز به سبد محصولات این شرکت فرانسوی اضافه خواهد شد. پژو تصمیم دارد که بازهم نسخه‌های اسپورت‌تری از مدل‌های کنونی خود را ارائه کند.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    5 0
    مام پراید میزن شاسی بلند و اسپورت ترررررررررررررررررررررر
  • ج سبزواري IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    4 0
    لطفا همينو جايگزين پژو ايراني كنين