استقلال و سایپا از ساعت 16:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار که با حضور حدود 25 هزار تماشاگر برگزار شد، دروازه‌بان های دو تیم بارها و بارها مقابل حملات مهاجمین قرار گرفتند و مانع از باز شدن دروازه هایشان شدند. 

مهدی رحمتی در این بازی دو بار در موقعیت های خطرناک و تک به تک توانست مهاجمان سایپا را متوقف کند. اوج واکنش های مهدی رحمتی در این بازی به ضربه ایستگاهی حامد شیری و توپ برگشتی بر می گردد که سعید لطفی نتوانست وارد دروازه استقلال کند.

 حامد فلاح زاده که در این دیدار به دلیل محرومیت دروازه بان برزیلی سایپا به درون دروازه این تیم اضافه شده بود، نیز عملکرد چشم گیری داشت. فلاح زاده هم در دو مرحله بازیکنان استقلال را در موقعیت های خوب ناکام گذاشت تا مرد اول نارنجی پوشان در نیمه اول باشد.


در نیمه دوم که با تعویض خسرو حیدری در همان ابتدا همراه بود، استقلال هجومی تر نشان داد و در نهایت هم توانست با دو گل پیروز میدان باشد.  ۱۰ دقیقه ابتدایی این نیمه با بازی درگیرانه و محتاط هر دو تیم همراه شد. استقلال و سایپا سعی می‌کردند زیاد به سمت دروازه حریف متمایل نشوند و بیشتر به فکر ضدحمله بودند اما هیچکدام موفقیتی در این زمینه نداشتند.
استقلالی ها  با این برد 13 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کردند. 
محسن کریمی که به جای خسرو حیدری وارد زمین شده بود، در دقیقه ۷۵ و جابر انصاری در دقیقه ۸۱ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =