بهروان، رئیس سازمان لیگ در ارتباط با اتفاقات و سنگ پرانی‌های رخ داده در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بهروان، رئیس سازمان لیگ، در خصوص حاشیه هایی که در بازی جنجالی استقلال خوزستان و پرسپولیس به وجود آمد گفت:«صحنه هایی که دو روز گذشته اتفاق افتاد، باعث تأسف همه می شود. برای برگزاری یک مسابقه افراد بسیاری زحمت می کشند. همه تلاش مسئولین و برنامه ریزیها در جهت احترام گذاشتن به تماشاچیان است.همه در قبال همدیگر مسئولیت داریم و نباید از وظایفمان فرار کنیم. چند ماه آینده در این ورزشگاه باید مسابقات جام باشگاه های آسیا برگزار شود اما آیا با این شرایط می توان چنین مسابقاتی را برگزار کرد؟»

بهروان که با رادیو ورزش گفت و گو می کرد این را گفت و ادامه داد:«البته همه مسئولین برای برگزاری مسابقات زحمت می کشند، اما حتماً یک جای کار مشکل دارد.باید بحث فرهنگ سازی را در درازمدت جا بیاندازیم. ذات فوتبال برد و باخت است.باید آستانه تحمل مان را بالا ببریم. ما پیش بینی همه مسائل را می کنیم، جلساتی را برگزار و بهترین کادر را به مسابقات اعزام می کنیم.بنده، از صبح هر چه تلاش می کنم با پناهی نماینده اعزامی مان به مسابقات تماس بگیرم، متأسفانه گوشی همراهش خاموش است. من مشکلی ندارم و هر جای کارمان که ایراد داشت باید صادقانه بیان کنیم. تماشاچیان همه دارای کرامت و ارزش هستند.قرار نیست که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه بیایند و با سر شکسته بروند. »
رئیس سازمان لیگ، به لزوم اتخاذ تصمیمی جدید درباره چنین اتفاقاتی اشاره کرد و گفت:«ما به شدت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و از مسئولین تصمیم گیرنده این پرونده خواهش دارم که تصمیم صحیحی اتخاذ کنند. اگر یک مرتبه چنین مشکلاتی پیش بیاید می گوییم اتفاق است.اما هر فصل به شکلی در ورزشگاه ها چنین مشکلاتی رخ می دهد. به نظر من یا قانون گذار باید وضع قانونی کند که بازدارندگی زیادی داشته باشد و یا باید فکر اساسی کرد. ما مسئولین باید به صورت هماهنگ و تیمی عمل کنیم و هر کس نقش خود را به درستی انجام دهد.»


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =