معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به افزایش تعداد زائران مراسم اربعین حسینی درسال های اخیر گفت : پلیس به زائرانی که گذرنامه و ویزای معتبر ندارند اجازه خروج از مرز را نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ "جهانگير كريمي اظهار داشت:  در سال هاي گذشته تعداد زيادي از زائران در مرزها حضور يافته اند كه به علت نداشتن گذرنامه ، ويزاي معتبر و عدم تطابق مشخصات گذرنامه با صاحب آن امكان خروج از كشور براي آنها فراهم نشده است.

وي با اشاره به اينكه خروج از كشور فقط با ارائه اصل گذرنامه شخصي و ويزاي معتبر امكان پذير است، افزود: زائران محترم استان اصفهان مي توانند قبل از خروج در شهر "اصفهان" به اداره گذرنامه واقع در خيابان رودكي ودرديگر شهرستان هاي اين استان به اداره گذرنامه آن شهرستان مراجعه و از نظر اجازه خروج و ساير موارد گذرنامه خود را استعلام كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در صورت عدم مطابقت مشخصات گذرنامه با زائر از خروج جلوگيري مي شود و در اين خصوص فرد دستگير و تحويل مراجع قضائي مي شود.

سرهنگ كريمي اظهار داشت : خروج زائران از مرز بدون ويزاي معتبر امكان پذير نمي باشد و در صورت خروج توسط ماموران مرزي كشور عراق از ورود آنها جلوگيري و پرونده قضائي تشكيل مي شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پايان با اشاره به اينكه هويت اصلي زائران ، گذرنامه و ويزاي معتبر مي باشد از آنان خواست : در حفظ و نگهداري اين مدارك دقت لازم را بعمل آورند تا انشاء الله زائران ايراني بدون مشكل خاصي در اين مراسم شركت كنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =