تفاهم نامه نماینده دبیرخانه هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در ایران و شورای تجاری ایران و آسه‌آن، به امضای دو طرف رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دبیرخانه هفتمین نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در ایران، امضای این تفاهم نامه با حضور احمد حاجی ماسلان، معاون وزیر تجارت مالزی و در حاشیه هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام صورت گرفت.

براساس این یادداشت تفاهم، شورای تجاری ایران و آسه‌آن و شرکت بین المللی متاکو به عنوان نماینده رسمی و انحصاری دبیرخانه هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در ایران می کوشند تا در راستای توسعه تجاری ایران با کشورهای عضو آسه آن (اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا)، افزایش ارتباطات تجاری، بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی ها و تلاش برای کسب منافع مشترک، گام بردارند.

دبیر کل مرکز تجارت بین المللی سازمان همکاری های اسلامی در ایران، امارات، عراق، ترکیه و عمان در این خصوص گفت: این یادداشت تفاهم با هدف ایجاد یک شبکه ارتباطی و همکاری مستمر و نزدیک با شورای تجاری ایران_آسه آن امضا شد.

مجید کرباسچی افزود: ظرفیت های گسترده ای که در حوزه های مختلف در ایران و کشورهای عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا وجود دارد، اقتضا می کند که برنامه ریزی های هدفمند و منسجمی برای بهره مندی حداکثری از این ظرفیت ها داشته باشیم.

وی از این تفاهم نامه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم و اثربخش حضور ایران در هفتمین کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام یاد کرد.
22535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =