۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹

عدم همخوانی میان پذیرندگان دستگاه‌های کارتخوان و حساب متصل به آن ها، زمان طولانی برای ثبت و تصحیح اطلاعات پذیرندگان از جمله مواردی بود که دستگاه های کارتخوان با آن مواجه بودند. اکنون با راه اندازی سامانه جامع مدیریت پذیرندگان بخش زیادی از این مسائل حل می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شاپرک، «سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» با هدف بهینه‌سازی ارائه خدمات، یکپارچه سازی داده‌ها، تصحیح مدل داده پذیرندگی و اعتبارسنجی داده‌های پذیرندگان به صورت آنلاین، از امروز، اول آبان ماه سال 1395، وارد فاز عملیاتی شد.

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، با استفاده از این سامانه، به دلیل برخورداری از قابلیت‌ها وامکانات فنی و امنیتی مناسب، می‌توانند درخواست‌های تعریف و به‌روزرسانی تمامی سطوح داده‌های پذیرندگی نظیر پذیرنده، فروشگاه و پایانه را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری کرده که این امر موجب تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایت پذیرندگان خواهد شد.

براساس این گزارش، به کارگیری سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک، موجب «کنترل سیتماتیک و رفع خطای انسانی در ثبت داده‌ها»، «افزایش سرعت و دقت در ورود داده‌ها» و «اعتبارسنجی داده‌ها » خواهد شد. شایان ذکر است، با راه‌اندازی سامانه مذکور و سایر اقدامات و پروژه‌های شاپرک در حوزه پالایش داده‌ها، با داده‌های پالایش شده و صحیح پذیرندگان، امکان ارائه اطلاعات و گزارشهای تحلیلی دقیق تری در راستای تصمیم سازی و سیاستگذاری در شبکه پرداخت کشور فراهم خواهد شد.

22335

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =