۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

منصور پورحیدری مدتی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال که می توان او را پدر این باشگاه نامید، روز هجدهم مهر ماه به بیمرستن ایرانمهر رفت و در بخش سی سی یو این بیمارستان بستری شد. فردای آن روز، علی، فرزند منصورخان که او را به بیمارستان برده بود از عادی شدن وضعیت پدرش خبر داد اما این پیشکسوت دوست داشتنی فوتبال ایران همچنان در بیمارستان به سر می برد.
غیبت منصور پورحیدری در هیات مدیره استقلالی ها به اندازه ای طولانی شد که باشگاه استقلال تصمیم گرفت حق امضای او را به مسعود معینی دیگر پیشکسوت عضو هیات مدیره بدهد تا خود منصور خان دوباره به جلسات هیات مدیره برگردد. سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال درباره این موضوع گفت: «آقای پورحیدری با توجه به کسالتی که دارد، در جلسات هیات مدیره غایب خواهد بود. به همین خاطر حق امضای او در مسائل مالی به مسعود معینی محول شده و وی اسناد و چک‌ها را امضا خواهد کرد. امیدواریم شرایط طوری شود که در ادامه از منصور پورحیدری استفاده کنیم.»
از آن روز تا به حال، استقلالی ها و اهالی فوتبال ایران به بیمارستان رفته و با او ملاقات کرده اند. چند روز قبل فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری درمورد وضعیت این پیشکسوت فوتبال گفت: «حال منصور خوب نیست؛ ولی پزشکان امیدوارند که داروها جواب بدهد. الان منصور نمی‌تواند غذا بخورد؛ ولی مواد غذایی از طریق سُرم وارد بدن او می‌شود و ویتامین‌ها از طریق آمپول به او تزریق می‌شود. مهمترین مشکل منصور همان بحث ریه است که امیدوارم شرایط بهتری پیدا کند.»
پورحیدری هم خودش چند روز قبل مصاحبه ای انجام داد و گفت: «من فعلا در بیمارستان هستم و هنوز نظر پزشکان این نیست که مرخص شوم. واقعا در این مدت هم خیلی‌ها اینجا آمدند که باید از لطف‌شان تشکر کنم. خیلی‌ها هم جویای حال من بودند و خیلی ها برایم دعا کردند. امیدوارم که جواب محبت این افراد را بدهم. بچه‌ها و مسئولان تیم می‌آیند و من هم اخبار تیم را پیگیری می‌کنم. خدا را شکر که استقلال در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشت و توانست خودش را تکان دهد. وقتی استقلال برنده است، حال من هم خوب می‌شود. واقعا دوست دارم شرایط خوبی پیدا کنم و به استقلال کمک کنم.» 
در این مدت بسیاری از اهالی فوتبال ایران به عیادت منصور خان رفته اند یا برای او پیغام فرستاده اند که این نشان می دهد فوتبال ایران نگران پدر استقلال است. امروز هم شهریاری معاون مالی اداری صدا و سیما که سابقه عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال را دارد بر بالین منصور پورحیدری حاضر شد و علی دایی هم در اینستاگرام خود عکسی از منصور خان منتشر کرد و در آن از مردم خواست که برای او دعا کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =