ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که شهرداری باید در راستای حل آسیب‌های اجتماعی گام بردارد،گفت: تکدی گری، اعتیاد و دست فروشی از مشکلاتی است که در سطح شهر با آن مواجه هستیم.

فاطمه ذوالقدر با اشاره به نشست مشترک امروز نمایندگان مجمع استان تهران باقالیباف شهردار تهران گفت: نمایندگان این مجمع پیش از این با استاندار تهران و اعضای شورای شهر تهران نشست های مشترکی را برگزار کرده بودند و در آن جلسات بنا شده بود ما نشستی نیز با شهردار تهران داشته باشیم تا بهتر بتوانیم در مورد مشکلات تهران و حل این مشکلات سخن بگوییم.

وی افزود: در این جلسه من به عنوان عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس تاکید داشتم که باید شهرداری برای حل آسیب های اجتماعی که برای زنان در سطح شهر وجود دارد مانند اعتیاد، تکدی گری،
اقدام اساسی انجام دهد، در این راستا دست فروشان را ساماندهی کند و مشکلات زنانی که نیازمند کار در جامعه هستند را حل کند.

وی با اشاره به این که امروز معلولان در سطح شهر با مشکلاتی برای تردد مواجه هستند گفت: ما در این جلسه از شهردار تهران خواستیم که در این راستا گام بردارد و مکان هایی را برای تردد معلولان تعبیه کند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در این جلسه از شهردار تهران خواستیم در موضوع نظافت شهر تهران توجه ویژه ای داشته باشد در این راستا فرهنگ سازی لازم انجام داده شود.

وی افزود: ما همچنین از شهردار تهران خواستیم از تبعیض جنسیتی در شهرداری جلوگیری کند و مدیران خود را از میان زنان توانمند انتخاب کند.

ذوالقدر گفت: در این جلسه قالیباف بر افزایش تعامل با مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد و گفت که تلاش دارد که تعامل شهرداری با مجمع نمایندگان استان تهران بیشتر شود.

وی افزود: قالیباف در این جلسه بیان کرد که چالش تهران امروز آلودگی آب، خاک و هوا است و هدف شهرداری تهران ارتقای کیفیت زندگی مردم شهر است.

وی اظهار داشت: در این جلسه کارگروه مشترکی میان شهرداری تهران و مجمع نمایندگان استان تهران تشکیل شد تا در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد.

64214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =