«خبرجنوب» نوشت: سه متجاوز که با ربودن دو دختر در شیراز آنها را به طرز فجیعی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند اعدام شدند.

این شکارچیان در سال 88 دو دختر بی گناه را سوار خودرو خود کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند. در سال 88 پلیس آگاهی استان فارس در جریان اقدامات مجرمانه سه متجاوز قرار گرفت. آنها دختران را با تهدید و به زور سوار خودرو پژو پارس خود می کردند و سپس به اهداف شوم خود دست می یافتند. در حالی که تحقیقات برای افشای این موضوع ادامه داشت دو دختر بی گناه با مراجعه به ماموران شکایت هایی را مطرح کردند.

با این ادعاها و با دستور بازپرس دادسرای جنایی شیراز، تیمی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند. با توجه به شیوه و شگرد شکارچیان دختران که در یک مورد اقدام به سرقت سیاه نیز کرده بودند،کارآگاهان خود را برابر دختران جوانی دیدند که سرنوشتهای مشابهی داشتند.

یکی از آنها در شرح ماجرا گفت: شب در خیابان عفیف آباد منتظر ایستاده بودم که یک خودرو پژو پارس مقابلم توقف کرد.

سه نفر از سرنشینان خودرو با زور و تهدید مرا سوار خودرو کرده و به خارج از شهر برده و سه نفر از آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند سپس در گوشه ای از شهر مرا پیاده کرده و متواری شدند.

دختر جوان دیگر نیز که چند روز قبل از این زن مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود مدعی شد در خیابان مطهری توسط این افراد ربوده شده و دو نفر از آنها وی را به طرز فجیعی مورد آزار و اذیت قرار داده و التماس های وی برای رهایی از دستشان بی فایده بوده است.

با سرنخ هایی که این دو شاکی در اختیار ماموران قرار داده بودند آنها توانستند راننده خودرو را شناسایی و دستگیر کنند. وی در ابتدا مدعی شد که روز حادثه خودرواش دست فرد دیگری بوده است اما زمانی که با دلایل و شواهد لازم رو به رو شد دیگر همدستانش را نیز معرفی کرد. در نهایت سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

پس از بررسی دقیق موضوع و با توجه به شواهد و مدارک موجود در پرونده از جمله گواهی پزشکی قانونی پرونده آنها با صدرو کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.

پس از آن حکم اعدام سه نفر از متهمان در شعبه 4 دادگاه کیفری سابق استان فارس صادر و از سوی هیات عمومی شعب کیفری دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.

این شکارچیان در دادگاه کیفری سابق استان فارس به حد شرعی اعدام محکوم شدند.

این سه متهم که نقشه شوم و اقدام مجرمانه خود را پس از ربودن دو طعمه خود در اتومبیل در حال حرکت اجرا می کردند دارای سوابق کیفری بوده و یکی از آنان در زمان تحقیقات به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر دستگیر و در زندان به سر می برد که پس از شکایت شاکی و اثبات بزه انتسابی وی مجدداً در دادگاه حاضر و به اعدام محکوم شد.

بدین ترتیب حکم اعدام این سه متجاوز صبح دیروز در زندان عادل آباد شیراز اجرا شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    از نیروی انتظامی و قوه قففضاغئیه متشکریم
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    108 5
    فقط می توان با اجرای این گونه احکام البته در فاصله زمانی کمتر نه 6سال بعد از جرم جلو این وحشی گری ها را گرفت.
  • بی نام EU ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    65 10
    در احرای حکمشان هیچ شکی تیست ولی ای کاش بدور از تعصبها و کوتاه بینی عده ای به این مسایل ریشه ای پرداخته شود.اول بداتیم انسان همیسه دارای اخسلس هست و ازدواج راه حل نیست که مدام برای رفع مشکل مطرح می شود قطعا چنین ازدواجی محکوم به طلاق است. بلکه باید مراکزی باشد که غریضه را انجا کنترل کرد قطعا با این روش هم نگاها سالم می گردد و هم سطح روانی حامعه بالا می رود و قطعا امنیت افزایش می یابد.ولی تا زمانی که متعصبانه قوانین وضع کنیم شرایط از این بدتر میشود
  • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    78 5
    آفرین.درجا اعدام
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    72 5
    جای تشکر داره، ولی چرا اینقدر دیر مجازات شدند؟ هفت سال زمان برده تا حکم براشون اجرا بشه. بعضی وقتها اجرای حکم به یک ماه هم نمیرسه و بعضی وقتها مثل این مورد هفت سال طول میکشه تا حکم رو اجرا کنن.
    • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
      0 0
      عزیز من اینا تازه گیرافتادن.بی زحمت مطلب رو دقیق و کامل بخونید
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    56 5
    اعدام هم برای اینجورر ادما کمه
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    71 3
    چرا محاکمه و اجرای حکم باید 8 سال طول بکشه؟ چرا این افراد متجاوز و خبیث 8 سال از بیت المال تغذیه بشن ؟
  • طاهر A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    49 3
    براي اين گونه از جنايتكاران واقعا جرم اعدام خيلي كمه
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    66 3
    سال 88 این اتفاق افتاده الان اعدام میشن حیف هزینه ای که برای نگهداری اینا میشه
  • محمد قاسمی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    14 2
    من با نظر دوستانی که خیلی انسانهای رئوفی هستند و می گویند این افراد را اعدام نباید کنند و حرف در مورد حقوق بشر می زنند موافقم.فقط می خواهم بدانم به نظر آنها چه باید کرد؟مثلا اگر با خواهر،مادر،همسر و یا عشق خودشان اینچنین شود چه انتظاری دارند؟من با نظرشان موافقم که نباید آنها را اعدام کنند و میگویم برای این حیوان ها اعدام کم است.اول باید روانشناسی شوند تا برای اتفاقات مشابه جلوگیری انجام شود وبرا اینکار همت زیادی از طرف همه نهادها لازم است. دوم باید در یک زندانی که فقط اعدامی ها آنجا هستند چند بار حبس ابد بخورند وهیچ بخششی هم نباشد و درآنجا بپوسند.حیف که کاری غیر اخلاقی است وگرنه لیاقتشان این است که در مدت زندانشان بدترین رفتار ها و حتی رفتاری شبیه رفتار خودشان باآنها شود وشکنجه شوند