گفت و گو با بازیکنی که می‌گویند مهدوی‌کیا فوتبال ایران می‌شود

تسنیم نوشت؛ مهاجم گلزن تیم فوتبال جوانان ایران گفت: برای عنوان آقای گلی پا به مسابقات قهرمانی آسیا گذاشتم.

 تیم جوانان ایران با پیروزی 2 بر صفر مقابل ازبکستان موفق شد جواز صعود به جام جهانی 2017 کره جنوبی را کسب کند. هر دو گل تیم جوانان را در این مسابقه رضا جعفری به ثمر رساند. نکته جالب توجه اینکه این بازیکن تا قبل از بازی دوستانه تیم جوانان با سایپا جایی در تیم جوانان ایران نداشت و بعد از درخشش در این بازی دوستانه در ترکیب تیم سایپا با پادرمیانی حسین فرکی به اردوی آخر تیم جوانان دعوت شد و در لیست نهایی این تیم نیز جای گرفت. مهاجم تیم جوانان در مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم درباره بازی با ازبکستان و درخشش گفت: ما از قبل می‌دانستیم که چه بازی سختی در انتظار‌مان است و به این خاطر با آمادگی کامل به مصاف حریف رفتیم. برای درخشش در این بازی خیلی انگیزه داشتم و تمام هدفم این بود که بازیکن مؤثری برای تیم ملی بوده و از کوچک‌ترین فرصت برای گلزنی بهره ببرم. خوشحالم که دو گل زدم و به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شدم. 

جعفری درباره مقایسه او با مهدوی کیا گفت: زمانی که در تیم نوجوانان ایران بودم علی‌ دوستی‌مهر همیشه به من می‌گفت تو مثل شاگرد خودم مهدی مهدوی‌کیا هستی. باعث افتخار من است که مرا با مهدوی‌کیا مقایسه می‌کنند و امیدوارم لیاقت این مقایسه را داشته باشم.

او درباره اینکه چقدر شانس قهرمانی برای خودشان قائل هستند گفت: کار سخت است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. عربستان تیم قدری است و ما بعد از صعود به جام جهانی با شرایط بهتر و استرس کمتری به مصاف حریف‌مان می‌رویم. از اینجا به بعد راحت‌تر بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم با کسب عنوان قهرمانی موفقیت بزرگی را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

مهاجم تیم ملی جوانان همچنین درباره کسب عنوان آقای گلی گفت: من برای آقای گلی به این رقابت‌ها آمدم، اما در دو بازی ابتدایی در ترکیب اصلی قرار نداشتم و در بازی با یمن هم بدشانسی آوردم که ضربه‌ام به تیر دروازه برخورد کرد. زدن دو گل به ازبکستان و صعود به جام جهانی انگیزه و اعتمادبه‌نفس مرا چند برابر کرد و امیدوارم با اعتماد مربیان بتوانم در بازی با عربستان هم بازیکن مؤثری برای تیم ملی باشم.

 

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =