پربازدیدهای سرویس‌های زیرمجموعه خبرگزاری خبرآنلاین در چهارم آبان، بیشتر به متن و حواشی حضور وزیر اطلاعات در مجلس اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز به حضور وزیر اطلاعات در مجلس اختصاص داشت. پاسخ‌های کنایه‌ای وزیر اطلاعات به سوال «نفوذی» دلواپسان باعث شد تا مخاطبان از خود بپرسند چه مکالماتی در خانه ملت ردو بدل شده است. آنها این سئوال وزیر اطلاعات را خواندند که علوی خطاب به دلواپسان گفته بود: سناتور آمریکایی سال ۸۹ هم به ایران سفر کرد چرا آن زمان حساس نشدید؟ در این بین خبر رسید آیت الله جنتی به پسرش برای استعفا از وزارت ارشاد فشار وارد کرده است.

در حوزه اقتصادی هم دو موضوع مسکن و بزرگراه تهران-شمال مورد توجه مخاطبان بود. مردم می‌خواستند بدانند آیا قیمت مسکن و ارز سال آینده گران می‌شود؟ همچنین اطلاع از  نرخ گرانترین آپارتمانهای تهران برای مردم جالب بود. درباره موضوع دوم پربازدید هم سخن رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب پرکلیک شد. ناطق نوری گفت: عظمت کار در پروژه تهران-شمال باید به مردم نشان داده شود.

در حوزه اخبار پرمخاطب فرهنگی هنری هم تصویری دیده نشده از صحنه فیلمبرداری «بازی تاج و تخت» پربازدید بود. همچنین خبر رسید هنرمند پیشکسوت سینما درگذشته است. در این میان  پایان حاشیه‌های تبلیغ فیلم‌های ایرانی در GEM برای مردم جذاب بود. 

خبری که توصیه کرده شخصیت میلیون‌دلاری داشته‌ باشید مثل دکتر ظریف! هم پربازدید در حوزه اجتماعی بود.  سیر صعودی ابتلای ایرانیها به یک بیماری خاص هم زنگ خطر را برای همه ما به صدا درآورد. اما بشنوید از جنجالهای این روزها در شورای شهر و واگذاری‌های شهرداری که به صحن علنی شورا هم کشیده. توضیح چمران درباره کمک بلاعوض شهرداری به یک خیریه خاص تعجب مردم را برانگیخت.

در حوزه بین الملل هم  نخستین تصویر از "پادشاه" موشک‌های اتمی روسیه پرمخاطب بود تا به همراه  عکس امیر پیشین قطر خلیفه بن حمد و پسرش که هردو کودتا کردند و هر دو قربانی کودتا شدند پربازدید شود. از اردوگاه داعش هم خبر رسید تروریست ها بیماران را از بیمارستان بیرون کردند.

در دنیای آی.تی هم لو رفت کلید اصلی اینترنت در دست چه کسانی است. همچنین پشت پرده نامه‌نگاری جدید احمدی نژاد هم لو رفت!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =