رامین رضاییان فکر می‌کند مردم نمی‌فهمند؟

به تازگی تصاویری با کیفیت از مدافع پرسپولیس بر بالین بیماران مختلف منتشر شده است.

داریوش سعیدی: تور بیمارستان گردی رامین رضائیان ظاهرا تمام شده است. او احتمالا همچنان لیست بستری شدگان معروف را چک می کند تا شاید فرد دیگری باقی مانده باشد که همراه با دوستانش به دیدار او برود و آخرین تصاویر بر بالین اش را، ضبط و ثبت کند. او همراه با دوست عکاسش به دیدار منصور پورحیدری می رود و ناگهان، تصویری با کیفیت در حد جلد یک روزنامه از او شکار می شود؛ حتی با کیفیت تر از تصویر عیادت وزیر سابق ورزش از منصورخان. همه ابتدا تصور می کنند این اتفاق، یک اتفاق عادی است ولی وقتی پای رامین رضائیان در ادامه این تور بیمارستان گردی، به بیمارستان امام خمینی(ره) می رسد همه تازه می فهمند او چه کار جالبی کرده است. 

رامین رضائیان به عیادت پسر بهزاد غلامپور می رود، پسر جوانی که روی تخت بیمارستان است. مربی دروازه بان های نفت تهران و دروازه بان سال های نه چندان دور استقلال و تیم ملی، این روزها مانند گلری است که گویا از فرسنگ ها آنطرفتر گل خورده و تمام اشک های دنیا برای چشمانش کم هستند. غلامپور این روزها قدغن کرده که کسی بیاید و از پسرش که روی تخت بیمارستان خوابیده، عکس بگیرد. اشتباهی که پروین کرد و با دلخوری او همراه شد. اما ظاهرا رامین رضائیان حس این پدر را هم درک نمی کند و قصد دارد این بار تصویری با کیفیت تر بر بالین او ثبت کند اما با دلخوری غلامپور همراه می شود: «خواهشا عکس نگیرید.» انگار باید بالای سر بیماران تابلویی جز تابلوی سکوت نصب کنند که روی آن نوشته باشد: «لطفا از عکس گرفتن خودداری کنید.»
رامین رضائیان نتوانست آنجا تصویری ثبت کند و این بار به سراغ نوجوان کشتی گیری رفت که این روزها روی تخت بیمارستان است؛ کسی که خیلی ها از او حمایت کرده اند ولی تنها عکس کنارش نیانداخته اند. رامین اما در ادامه توری که دایر کرده بود، سراغ او می رود و این عکس را هم ثبت می کند تا در فضای مجازی آن را منتشر کند.
سر زدن به بیماران و دلگرمی دادن به آنها کار پسندیده ای است ولی بردن عکاس و ثبت تصویر و بعد دادن آن به رسانه ها، تمام ارزش این کار پسندیده را زیر سوال می برد. بی شک مردم بهترین قاضی هستند و این چیزها را به خوبی متوجه می شوند و می دانند چه کسانی برای عکس گرفتن آمده اند و چه کسانی برای عیادت واقعی و دلداری دادن. افسوس که عده زیادی جزو گروه اول هستند...


252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =