مربی ماشین‌سازی پس از باخت مقابل پیکان از داوری انتقاد کرد.

فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر تیمش در دربی تبریز مقابل تراکتورسازی ضمن بیان این مطلب گفت: بهترین دربی هفت الی هشت سال اخیر را برگزار کردیم، ولی متأسفانه نتوانستیم امتیازی را در این دیدار کسب کنیم. در بدترین دقایق بازی گل خوردیم و سخت است بعد از آنکه از تیم حریف عقب افتادید بتوانید دوباره به بازی برگردید.

او گفت: من منکر ارزش‌های بالای حریف نمی‌شوم، چون آنها بهترین مربی تاریخ لیگ برتر را دارند و بهترین تراکتورسازی چند سال اخیر هستند، اما اگر منصفانه نگاه کنید ما چهار موقعیت گل داشتیم، آنها یک و نیم فرصت گلزنی به‌دست آوردند. روی تمام تاکتیک‌های تیم حریف کار بودیم، اما تراکتورسازی مزد استفاده از بازیکنان بزرگ خود را گرفت.

میگوئل تکسیرا، مربی پرتغالی تراکتورسازی پس از پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز گفت: ما مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم و دربی سختی را تجربه کردیم. این پیروزی حق ما بود. ما بازیکنان‌مان را خیلی خوب برای این دیدار آماده کرده بودیم و آنها همه چیزهایی را که گفته بودیم، به نحو احسن انجام دادند. گسترش هم در نیمه اول بازی خوبی را انجام داد. جا دارد از بازیکنان تراکتورسازی تشکر کنم که از جان‌شان مایه گذاشتند و به آنها این پیروزی را تبریک می‌گویم.

در دیگر بازی ماشین سازی با 4 گل مغلوب پیکان شد. حسین خطیبی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: همه کادر فنی ما را کتک زدند، امروز همه چیز علیه ما بود،نمی دانم این برخوردها در شهر خودمان برای چه بود. ارکان تیم ما را زدند، من فکر می کنم خواب هستم، این چیزها در شان فوتبال ما نیست.حالم از فوتبال به هم می خورد! جلالی در خواب هم نمی دید که ما را ببرد، داوری کاری کرد که پیکان گل بزند و ما گل نزنیم. این داوری که امروز قضاوت کرد باید یک سال محروم شود،او با سرنوشت یک تیم بازی کرد،من این داور را حلال نمی کنم.

 


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =