فرار فرکی از شکست و اخراج در دقیقه۹۵ / گواردیولا شاکی از داور!

تیم سایپا در تهران در دقیقه پایانی برابر سپاهان به نتیجه تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:40 امروز (پنجشنبه) سایپا و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

موسی کولیبالی در دقیقه 26 برای سپاهان و حامد شیری در دقیقه 5+90 برای سایپا گل زد.

قضاوت این دیدار بر عهده محمد ملکی بود که به غلامرضا رضایی از سایپا و حامد بحیرایی و از سپاهان کارت زرد نشان داد، همچنین ملکی در دقیقه 54 با نشان دادن کارت زرد دوم به آرمین سهربیان، سپاهان را 10 نفره کرد.

حسین فرکی سرمربی سایپا بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: ما در بازی مجدد خانگی با یک تساوی که در مجموع ششمین مساوی ماست، روبه‌رو شدیم. تمام بازی‌هایی که در زمین خودمان انجام دادیم، مساوی شده است. امروز مصمم بودیم برای برد اما باز هم مساوی گرفتیم.

او گفت: سپاهان را می‌شناختیم که تیم جوانی بود و می‌خواست سه امتیاز دیگر را اندوخته کند، اما وقتی تعداد بازیکنان برابر بود، می‌توانستیم برنده باشیم. متأسفانه روی یک غفلت گل خوردیم. به دنبال پیروزی از راه‌های ضدحمله و تمرکز بیشتر روی دفاع در این بازی اتفاق افتاد. علیرغم اینکه مالکیت را در اختیار داشتیم باید خیلی زودتر به گل می رسیدیم و گل های بعدی را می زدیم ولی سپاهان کار را برای ما سخت کرد. آنها کاملا یک بازی بسته انجام داد. با این همه تلاش، حق ما شکست نبود و در نهایت به گل تساوی رسیدیم. البته نه ما راضی هستیم نه سپاهان چون سپاهان برد را با شکست عوض کردیم و ما هم در بازی که باید می بردیم به تساوی رسیدیم.

همچنبن عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی گفت: با وجود اینکه کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین مساعد نبود، یکی از زشت‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و از نظر فنی، بازی خوبی نبود.

او با انتقاد از داور بازی گفت: بازیکن ما با توجه به اینکه نه حمله حریف را قطع کرد نه خطای مستقیم داشت، اخراج شد و در بازی که باید برنده می‌شدیم، سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

ویسی گفت: گلگی دارم از اینکه می‌گویند مسئولان ما اصفهانی هستند و هوای تیم‌های اصفهانی را دارند و بابی شد برای رسیدن به این شرایط. راضی از یک امتیاز هستیم و می‌رویم برای بازی‌های بد.

سرمربی سپاهان گفت: خطای بازیکن ما کاملا معمولی بود، بازیکن ما اخراج شد. وقت‌های اضافی نیز هیچ اتفاقی نداشت و 5 دقیقه شد و حداکثر 4 دقیقه بود. داوران برای ما قابل احترام هستند اما انتظار داریم تیمی که جوان شده، حقش توسط داور از دست نرود. نام یا مربی تیم‌ها نباید برای داوران مهم باشد. ناراحتم از داوری که صحنه‌های 50 - 50 را به سود سایپا گرفت.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =