سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان مالک میدان بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با تساوی یک - یک خاتمه یافت در نشست خبری گفت: به دلیل کیفیت خوب زمین بازی خوبی شاهد بودیم. در مجموع ما مالک میدان بودیم، اما برخی مواقع میانه میدان را از دست می‌دادیم.

سرمربی استقلال گفت: می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم، اما متأسفانه گل خوردیم. همین مسئله باعث شد که بازیکنان فولاد صاحب توپ شوند. در مجموع از بازیکنانم راضی‌ام، اما می‌توانستند بهتر عمل کنند. من از بازیکنان جوان تیمم راضی نیستم. پیراهن استقلال امانت هواداران به آنهاست. این امانت 30 میلیون هوادار است و لبخند و اشک هواداران دست ماست. ما باید از آنها عذرخواهی کنیم و به دلیل یک سهل‌انگاری برد را از دست دادیم. هر کاری در میانه میدان می‌توانستیم انجام دادیم، اما به دلیل سهل‌انگاری پیروز نشدیم.

منصوریان درباره فحاشی‌هایی که به او شد گفت: باید بگویم من دست تک تک هموطنانم را می‌بوسم و همه آنهایی که داخل این مرز قرار دارند، عزیزان من هستند، اما خوب نیست خانواده من اینجا ناسزا بشنوند. تمام افراد این مرز عزیزان و نور چشم من هستند. من دوستان عرب زیادی دارم و نعیم سعداوی یک مربی عرب است و خانواده عرب هم دارد، اما دوست خوب من محسوب می‌شود که با او هم‌بازی هم بودم. با این حال گویا برخی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند و شما خبرنگاران هم که می‌گویید جو ورزشگاه خوب بوده، در یک محدوده شیشه‌ای نشسته بودید و گویا فحاشی‌ها را نشنیده‌اید!


او درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: ما از این شرایط راضی هستیم، چون تعطیلات برای ما خوب است. مهم تیم ملی است که بتواند نتیجه بگیرد. این تعطیلات هم برای ما خوب است، چون خوشبختانه ما از این تعطیلات نهایت بهره را برده‌ایم و روندمان رو به رشد بوده است. وقتی هم تیم ملی نتیجه بگیرد، بازگشت آن برای ما هم خوب می‌شود.

منصوریان درباره اینکه در غیاب بازیکنان تخصصی تیمش در سمت راست و با تشخیص کادرفنی از هرایر مگویان در این پست استفاده کرد، گفت: ابتدا باید از خسرو حیدری تشکر کنم که به دلیل بازی مقابل سایپا مصدوم شد و این آخر تعصبی بود که یک بازیکن به استقلال نشان داد. خسرو پسر استقلال است و ما در شرایط 50-50 از او استفاده کردیم، در حالی که باید او را حفظ می‌کردیم تا بیشتر از این مصدوم نشود. او به دلیل عرقی که دارد بازی کرد و مصدوم شد. وریا غفوری هم بازیکنی است که حفظ او هم برای تیم ملی و هم استقلال خوب است. این بازیکن هم دیشب تماس گرفت و گفت تحت هر شرایطی به اهواز می‌آیم و برای اینکه تعصبش را نشان بدهد، به او اجازه دادم به اهواز بیاید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه می‌توانسته در بازی با فولاد از وریا غفوری که دوران مصدومیتش به پایان رسیده است استفاده کند، گفت: برای حفظ وریا در تیم ملی و استقلال به او استراحت دادیم. از هرایر مگویان هم راضی هستم که هم پاس گل داد و هم نشان داد یک بازیکن بین‌المللی است.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =