خبر اختلاف طارمی و طاهری مهمترین خبر چند روز اخیر پرسپولیس بوده است.

 

داریوش سعیدی:مهدی طارمی که بعد از جنجال های ابتدای فصل سعی کرده بود سرش به کار خودش باشد ، ولی شب قبل از بازی با نفت آبادان با مدیر تیم بحثش شد و جنجال ساخت. ماجرا سر حضور در یک تیزر تبلیغاتی بود.

او و فرشاد حاضر نبودند درحالی که از شرایط اسپانسر و اتفاقات اینچنینی ، راضی نیستند ، در تیزر حاضر شوند و این رفتار و تمردشان ، حسابی طاهری را کفری کرده بود. قرمزها از ابتدای فصل چندان در دریافت مطالبات شان موفق نبودند و بعد از رفتن گودرزی از وزارت ورزش هم دیگر طاهری آن مدیر پر و پا قرصی نیست که هر نازی کند ، تشکیلات ورزش ، نازش را بکشد و برای قهر آقای سرپرست ، کل قرارداد مالی فدراسیون فوتبال و اسپانسرش هوا شود.

 برای همین بازیکنان هم حالا راحت تر انتقادات شان را می گویند. طاهری برای حضور این دو نفر در تیزر اصرار می کند و بازیکنان انکار. این طور که بانک ورزش و دیگر سایت های نزدیک به اخبار پرسپولیس نوشته بودند ، طارمی اردو را ترک می کند ، با وساطت به اردو بر می گردد و بعد محسن مسلمان عکسی از اتاقش می اندازد که طارمی آنجاست و در اردو مانده. وکیل طارمی هم ترک اردو را تکذیب می کند و تنها می ماند ماجرای خشم طاهری و اصرار او به برانکو برای نیمکت نشینی این دو بازیکن. باید دید این دعوا به کجا می رسد و این ماست مالی برای سرپوش گذاشتن روی یک اختلاف نچندان کوچک ، چه سرانجامی پیدا می کند.

 

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =