کمیسیون تلفیق پس از مدت‌ها کشمکش پیشنهاد دولت درباره کاهش پاداش پایان خدمت را با تغییرات مدنظر خود تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای اخیر یکی از پیشنهادهای دولت در لایحه برنامه پنج ساله ششم در فضای مجازی و گروه های تلگرامی حرف و حدیث زیادی برانگیخت. این پیشنهاد، درباره کاهش پاداش پایان خدمت بازنشستگان بود.
برخی کارمندان که نزدیک به سن بازنشستگی بودند، با اعتراض به این بخش از لایحه برنامه پنج ساله ششم از کمیسیون تلفیق مجلس که نمایندگان دولت نیز در آن حضور دارند، درخواست کردند این بخش از لایحه مورد بازنگری قرار گیرد.
با این حال کمیسیون تلفیق امروز عصر بالاخره این بند جنجالی را تصویب کرد. این مصوبه پس از سه بار در خواست تجدید رای گیری ،بالاخره به تصویب رسید و بر این اساس بیشترین پاداش پایان خدمت معادل هفت برابر کمترین حقوق فرد خواهد بود.
گفتنی است مصوبه قبلی کمیسیون تلفیق که بارها به آن اعتراض شد این میزان را به پنج برابر کاهش داده بود. در صورتیکه این مصوبه در صحن مجلس هم تصویب شود حداقل پاداش 30 و حداکثر آن 210 میلیون تومان خواهد بود. در مصوبه قبلی حداکثر این مبلغ 150 میلیون قرارداده شده بود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باقر باقرزاده A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام من کارمندبازنشسته مورخ ۹۴/۱۰/۱اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی هستم که تاکنون پاداش پایان خدمتتم پرداخت نشده است خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم رامعمول دلرند اصلاً اسمی از سازمان بازنشستگی نیست وهمه اش در خبرعا از پرداخت پاداش آموزش پروشی ها ووزارت علوم گفته میشود انگار دستگاههای دیگر طلب کار نیستند ونیاز به پول ندارند
  • باقر باقرزاده A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    1 0
    پاداش پایان خدمتتم که بازنشسته اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی هستم از تاریه اول دی ماه نود وچهار پرداخت نشده است.استدعای پیگیری دارم با تشکرباقر باقرزادع