معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: توسعه گلخانه‌ها از محوری‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که این موضوع با جدیت از سوی مدیریت ارشد استان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس رضا رحیمی امروز در جلسه سد و شبکه های زیردست استان که با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: استاندار محترم کرمانشاه بر توسعه گلخانه‌ها تاکید فراوانی دارد زیرا کشت گلخانه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال پایدار باشد لذا از مسئولین ذیربط می خواهیم این موضوع را جزء برنامه های کاری خود قرار داده و با جدیت آنرا دنبال کنند.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکل تخصیص آب برای گلخانه‌ها از سوی مسئولین ذیربط گفت: مدیریت آب منطقه ای و سازمان جهادکشاورزی استان باید با همکاری و هماهنگی کامل در جهت تخصیص مناسب منابع آبی برای توسعه گلخانه ها که از محوری ترین سیاست های اقتصاد مقاومتی است، تلاش کنند.

همچنین در این جلسه مدیرکل امور اقتصادی استانداری نیز از ابطال مجوز تخصیص آب گلخانه های راکد خبر داد و گفت: مجوز تخصیص آب گلخانه هایی که راکد بوده و فعالیتی ندارند باطل خواهد شد زیرا قصد داریم با باطل شدن مجوز تخصیص آب گلخانه ها راکد، ظرفیت تازه ای برای تخصیص آب به گلخانه های جدید ایجاد شود.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده وضعیت این گلخانه ها باید مشخص شود افزود: دستگاه های ذیربط تا یک ماه آینده موظف هستند که وضعیت گلخانه های راکد را مشخص کنند تا با این کار ظرفیت استفاده از منابع آبی برای گلخانه‌های جدید ایجاد شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 596905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =