اعتماد به نقل از حسین سبحانی نماینده اصولگرای مجلس نهم نوشت: اظهارات اخیر روحانی درخصوص وجود برخی رسانه‌هایی که از رانت اطلاعاتی برخوردارند مانند ضمیری بود که مرجع خود را پیدا می‌کند. اظهارنظر‌ها بعد از این صحبت‌های آقای روحانی توسط شریعتمداری نشان داد که او مرجع ضمیر است.

 او افزود: با واكنش شريعتمداري به اين اظهارات رييس‌جمهور معلوم شد آقاي شريعتمداري بخشي از مخاطب اين گزاره رياست‌جمهوري بوده‌اند. البته هر مجموعه‌اي در هر جايي مطالبي داشته باشد از آن استفاده مي‌كند و اين منحصر به فرد خاصي نيست. هر كسي در جايي بوده از اين رانت‌ها استفاده كرده است.

وی درخصوص  اظهارات اخير احمدي‌نژاد درباره بازگويي برخي ناگفته‌ها طي سفره‌هاي استاني‌اش نيز گفت: من فكر نمي‌كنم پشت اين حرف‌هاي احمدي‌نژاد چيزي باشد و اين از جنس همان بگم‌بگم‌هاست. و گمان نمي‌كنم اين حرف‌ها و بيان برخي احتمالات مبني بر دستيابي او به پرونده‌هايي در زمان تصدي او بر وزارت اطلاعات و تاثير آن بر روند رسيدگي به پرونده او يا هر كس ديگري بر كند شدن رويه قضايي تاثيري داشته باشد.

اين نماينده ادوار مجلس در خصوص احتمال حضور مجدد روحاني در راس قدرت نيز گفت: روحاني رييس‌جمهور مستقر است و تريبون قدرتمندي در اختيار دارد و مجموعه‌هاي كشور در اختيارش است. اينها چيزهايي است كه به نفع روحاني است اما مردم توقعاتي دارند و فكر مي‌كنند بايد قدم‌هايي برداشته شود.  او افزود: سياستمداران طبيعي است كه برمبناي ذايقه سياسي شان تصميم مي‌گيرند ولي توده مردم تصميم‌شان بر مبناي تاكيد بر مطالبات‌شان است. بحث اشتغال، معيشت و فراواني و ارزاني در تصميم مردم دخيل است. اگر روحاني در اين ماه‌هاي پاياني قدم‌هايي در اين راه بردارد، مي‌تواند كمك خوبي براي او باشد. او همچنين درخصوص عدم راي آوري كانديداهاي اصولگرايي كه قبلا سابقه شكست دارند نيز گفت: اينها در شرايط عادي قبلا چند بار شانس‌شان را امتحان كرده‌اند و با وجود اينكه شايد نيروهاي خوبي نيز باشند اما شكست‌هاي سابق آنها آثار و تبعاتي در ذهن مردم دارد كه به راحتي پاك نمي‌شود. لذا احتمال پيروزي آنها منوط به ايجاد شرايط جديدي است. در شرايط فعلي اين احتمال پايين است و از كانديداهاي جوان‌تر بايد استفاده كرد.

30229

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =