۰ نفر
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۳

جام جم نوشت:علی دهکردی، بازیگر سینما و تلویزیون و نایب‌رئیس انجمن بازیگران خانه سینما با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درباره اقدامات خانه سینما و انجمن بازیگران برای حمایت از بازیگران بیکار گفت.

دهکردی درباره کمک به وضع معیشتی بازیگران و نظرش درباره پیوستن چند بازیگر به شبکه جم به دلیل این که اعلام کردند در داخل کشور کاری ندارند، گفت: من ابتدا این موضوع را تصحیح کنم که شمار زیادی از بازیگرانمان به شبکه جم نپیوستند و حتی بازیگران حرفه‌ای بسیار انگشت‌شمار برایشان این اتفاق افتاد که حالا یا آستانه تحملشان پایین بود یا از روی ناآگاهی این کار را کردند و خیلی زود هم قضیه فیصله پیدا می‌کند. در واقع، در مقابل موج کارگران بیکاری که یک زمان به ژاپن مهاجرت کردند این اتفاق اصلا مساله‌ای نبود که بخواهیم به آن دامن بزنیم.

دهکردی ادامه داد: بازیگران بسیاری در کشورمان مشغول فعالیت هستند، اما وقتی یک بحران اقتصادی پیش می‌آید به شکل اجتناب ناپذیری تولیدات تلویزیونی ـ که محل اصلی کار دوستان بازیگر و دیگر عوامل است ـ افت می‌کند و عده زیادی بیکار می‌شوند. اگر رونق اقتصادی و شکوفایی اقتصادی بیشتر شود فیلم‌های تلویزیونی و سریال‌ها هم بیشتر می‌شود و اگر ده فیلم همزمان تولید شود که نقش‌های مختلف برای همه گروه‌های سنی از بازیگران را داشته باشد، دیگر تنها همان چند بازیگری که همیشه مورد توجه هستند به کار گرفته نمی‌شوند.
23302

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =