شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: البرز برای میزبانی شایسته از رئیس جمهور لحظه شماری می کند و فردا ابرهای آسمان برای استان مان خیر و برکت و رحمت خواهند بارید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند ادامه داد: فردا چهارشنبه صحنه ای متفاوت از وحدت، همدلی و همزبانی مردم و مسئولان در استان البرز خلق خواهد شد و طی آن مردم شهیدپرور این دیار بار دیگر با آرمان های شهداء و امام شهداء تجدید بیعت می کنند و به استقبال یار دیرین امام و رهبری می روند؛ فردی که سکاندار دولت تدبیر و امید است و ردای مقدس روحانیت را به تن دارد.

وی با بیان اینکه احزاب، گروهها، شخصیت ها و نهادها در فراهم آوردن مقدمات سفر رئیس جمهور به البرز از یکدیگر سبقت می گیرند و همه این ها نشانگر ارادت ملت به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رئیس جمهور نماد قدرت، صلابت، روح قانون اساسی و بالاترین شخصیت اجرایی کشور است و متعلق به تمام افراد و ارکان کشور می باشد و در انحصار هیچ حزب و جناح خاصی نیست.

کلیددار شهر کرج اضافه کرد: فردا و بر خلاف تبلیغات منفی و زاویه دار رسانه ها و تریبون های معاند نظام، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان غربی نواخته خواهد شد و یوم الله همدلی و همزبانی مردم و مسئولان متولد می شود و اکنون چشم ها به سمت استان سرافراز البرز دوخته شده است.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج نیز همچون دیگر نهادهای خدمت رسان لیستی از مطالبات و دغدغه های کلان را جهت تقدیم به هیئت دولت مهیا کرده است، اذعان داشت: سفر رئیس جمهور با دستان پُر به البرز سفر می کند و ان شاء الله گره بسیاری از مشکلات قدیمی با دستان توانمند ایشان و اعضای کابینه تدبیر و امید گشوده خواهد شد.

این مسئول ارشد شهری عنوان کرد: اکنون و در سایه تلاش جهادی و مدیریت کارآمد مدیریت شهری کرج، این کلانشهر به کارگاره بزرگ عمرانی و سازندگی بدل شده است و با استفاده از منابع مالی تخصیص یافته در سفر رئیس جمهور، پروژه های عمرانی جانی دوباره به خود می گیرند و با سرعت مضاعف به سمت تکمیل و بهره برداری حرکت می کنند.

شهردار مرکز البرز با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روند فزاینده و نگران کننده رشد گرانی و تورم متوقف شد و آرامش و ثبات روانی بر بازار حاکم است، اظهار کرد: ضعف زیرساخت های اقتصادی و مدیریت ناصحیح عرصه اقتصاد و بازار در دولت های گذشته موجب شد تا دولت یازدهم با سرعت دلخواه قادر به ایجاد تحول و شکوفایی اقتصادی نباشد اما همه می دانند که روحانی و تیم اقتصادی اش کشور را از سقوط و ورشکستگی نجات دادند.

ترکاشوند خاطر نشان کرد: امروز حمایت از دولتمردان و حرکت در مسیر تحقق سیاست های متعالی «اقتصاد مقاومتی» ابلاغی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وظیفه ای بر دوش آحاد مردم و مسئولان است و باید تلاش کنیم تا فضای اقتصادی کشور از درآمدهای نفتی فاصله گرفته و به سمت جلب مشارکت بخش خصوصی حرکت نماید؛ موضوعی که به خوبی مورد توجه دولت یازدهم قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =