میلاد محمدی بالاتر از آزمون و عزت اللهی

تسنیم نوشت؛ لژیونرهای ایرانی لیگ برتر روسیه عملکرد خوبی تا پایان هفته پانزدهم این رقابت ها از خود نشان دادند.

سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی از تیم روستوف و میلاد محمدی از ترک گروژنی سه لژیونر ایرانی لیگ برتر روسیه هستند که به لحاظ عملکرد فنی رقابت نزدیکی با هم دارند. خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه در قسمت آنالیز عملکرد بازیکنان لیگ برتر این کشور به میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم ترک گروژنی معدل نمره‌ای خوب 6.77 را اختصاص داده تا با فاصله اندکی بالاتر از سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی قرار بگیرد. محمدی با حضور در 12 بازی تیم ترک گروژنی، 996 دقیقه حضور در میدان و سه پاس گل یکی از بازیکنان ارزشمند این تیم در فصل جاری لیگ برتر روسیه بوده است.
سردار آزمون، مهاجم روستوف نیز 789 دقیقه در 12 بازی تیمش حضور داشته و با ثمر رساندن دو گل توانسته نمره فنی خوب 6.54 را از خبرگزاری چمپیونات روسیه دریافت کند. سعید عزت‌اللهی، دیگر ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف نیز در 9 بازی تیمش شرکت کرد. او با 423 دقیقه حضور در زمین، یک گل و یک پاس گل نمره فنی خوب 6.36 را به خود اختصاص داده است.
تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه میلاد محمدی، بازیکن ترک گروژنی با نمره فنی 6.77 بالاتر از سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی قرار گرفته است. هر چند اختلاف نمره‌های فنی این سه ملی‌پوش ایرانی بسیار کم است.

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =