نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فریاد حمایت از فلسطین را یک فریاد انسانی دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد مساله حمایت از فلسطین فراموش شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی در هشتمین شب مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اسلام یک دین عقلانی است، اظهار کرد: مکتب تشیع در دنیای امروز افتخار می‌کند که یکی از منابعش برای فهم دین، «عقل» است.

وی افزود: امروز متاسفانه عده ای مسلمان نما در دنیا، با اقدامات غیرعقلانی چهره اسلام را مشوش کرده اند.

معزی با بیان اینکه آئین و دین پیامبر (ص) کاملا عقلانی و مطابق با فطرت ماست، گفت: حضرت رسول اکرم (ص) زنجیرهای جهالت و نادانی را از پای بشریت باز کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جاهلیتی که بر دنیای فعلی حاکم است، گفت: امروز همجنس بازی، بعنوان یکی از شنیع ترین کارها از نظر اسلام، در بسیاری از کشورهای غربی رواج دارد و اگر هم کسی با آن مخالفت کند مطرود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: راهپیمایی‌هایی که در حمایت از همجنس بازی در اروپا برگزار می‌شود، از همه تجمعات و راهپیمایی‌های سیاسی در غرب برتر است؛ این رفتارها نوعی جاهلیت برای دنیای امروز است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از انواع جاهلیت در دنیای فعلی این است که می‌گویند باید به انسان‌های غیرنظامی که درمیان جنگ گرفتار شده اند رسیدگی و از حقوق بشر پاسداری کرد اما از طرفی به آنهایی که جنگ را راه انداخته‌اند اعتراض نمی‌کنند و متعرضشان نمی‌شوند. امروز غربی ها و آمریکایی جنگ خانمان سوزی در خاورمیانه ایجاد کرده اند ولی از سوی دیگر ادعای پاسداری از حقوق انسان ها و غیرنظامیان را دارند.

معزی در ادامه گفت: پیامبر اسلام(ص) از بیشترین رفتار و عملی که آزرده می‌شدند دروغگویی بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز در دنیای غرب برای اینکه چهره اسلام را خدشه دار و لکه دار کنند و اجازه ندهند که مردم به اسلام روی بیاورند، اسلام هراسی را پدید آوردند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: یک عده جاهل به نام تکفیری که دارای ویژگی خشونت، برریت، قومیت‌گرایی و نژادپرستی هستند خودشان را بعنوان مسلمان معرفی کرده‌اند. این افراد بخصوص فرماندهانشان مزدوری غرب و رژیم صهیونیستی را می‌کنند.

وی ضمن برشمردن اهداف تشکیل جریان تکفیری افزود: غربی ها می‌خواستند با این کار اسلام هراسی را در اروپا ترویج کنند و جلوی رشد اسلام را بگیرند.

معزی اظهار کرد: امام(ره) وحدت بین امت اسلامی را یکی از استراتژیک‌ترین اهداف خود برشمرده بودند چراکه می‌دانستند در ایران مذاهب مختلف اسلامی وجود دارد. اما امروز غربی ها می‌خواهند بوسیله جریان تکفیری جنگ شیعه و سنی به راه بیاندازند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مساله فلسطین در جهان اسلام بعد از انقلاب اسلامی و سخنان امام(ره) درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی زنده شد، گفت: در طول ۳۷ سال پس از انقلاب، یکی از استراتژیک‌ترین مواضع جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فریاد حمایت از فلسطین را یک فریاد انسانی دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد مساله حمایت از فلسطین فراموش شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حمایت های مردم انقلابی ایران، جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا دارای موقعیتی ویژه است و منطقه را به سمتی هدایت می‌کند تا هیچ ردپایی برای استکبار جهانی باقی نماند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =