باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح انضباط شهری، مأموران شهرداری با کدام حکم، تمام هستی یک دست فروش را مصادره می‌کنند؟

سلمان خدادادی گفت: در طرح انضباط شهری، مأموران شهرداری تمامی هستی یک دست فروش را بدون هیچ حکمی تصرف کرده و به فرد تحویل نمی‌دهند.

وی گفت: این نوع برخورد مأموران شهرداری از لحاظ شرعی مشکل دارد چرا که برای جمع آوری یک خودکار هم باید حکم مصادره داشته باشند.

خدادادی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، برای انضباط بخشیدن به یک معظل افراد نیازمند قربانی نمی‌شوند، ادامه داد: اما در کشور ما و در طرح انضباط شهری وظایف مأموران مشخص شده نیست و برخی از این افراد با رفتارهای خلاف شرع، اقلام را بدون ضبط کردن تصرف و دیگر به صاحب مال تحویل نمی‌دهند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این نوع رفتار به دور از انسانیت بوده و با ادامه این روند، تنها به افزایش آسیب های اجتماعی و ورود افراد نیازمند به ورطه خلاف دامن زده می‌شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    15 0
    زور عزيزم زور.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    21 0
    شهرداری باید کسری ناشی از تخفیف املاک را از طرق مختلف جبران کند
  • نخود همه آش IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    0 3
    اگر فوتبالیست جوانی «مصدومیت» را بنویسد «مسدومیت» زمین به آسمان می رسد اما اگر «اهل قلم» به جای «معضل» بنویسند «معظل» هیچ اتفاقی نمی افتد.