ورزش سه نوشت:خرمگاه به شدت از رفتارهای ساکت الهامی عصبانی است.

محمد خرمگاه در مورد جنجال پایان بازی گفت: «فقط می توانم بگویم متاسفم که از اول بازی این آقا به ما فحاشی می کرد. عارم می آید اسم این آقا را بیاورم، فقط می توانم بگویم مدام به داور و کادرفنی ما توهین می کرد. به سرمربی من ایشان توهین کرد و وقتی رفتم اعتراض کردم به خود من هم توهین کرد. من فقط به آقای دارابی گفتم که علی آقا صحبت محترمانه ای با داور انجام داده است و هیچ چیز خاصی نبود اما این آقا هرچه دلش خواست گفت. من از آقای مرفاوی گله دارم که چرا اجازه می دهد همچنین انسانی کنارش کار کند. شما پارسال در بازی با فرهاد کاظمی یادتان است که این آقا چه کرد؟ واقعا رفتار این آقا زشت است و من عارم می آید که اسمش را به زبان بیاورم.»

او در مورد نمایش استقلال در بازی با صبا هم می گوید: «من نمی توانم بگویم خوب بازی کردیم یا بد بازی کردیم و باید فیلم بازی را ببینم. فقط می گویم بردیم و خدا را شکر و توانستیم نتیجه تلخ هفته گذشته را جبران کنیم.»

او در پایان بابت رفتارش عذرخواهی کرد: «من تا حالا جنجال آفرین نشده ام ولی یک انسان نباید در محیط ورزشی چنین رفتاری انجام بدهد. وقتی ایشان به من فحاشی کرد من هم فحاشی کردم. آقا صمد من را می شناسد و می داند که من اهل این کارهای حاشیه ای نیستم. محمد خرمگاه تا حالا چنین رفتاری نکرده است. مطمئن باشید دیگر هم چنین رفتاری انجام نمی دهم ولی این آقا دفعه اولش نیست که چنین کارهایی انجام می دهد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =