سبقت غیرمجاز پراید و برخورد شاخ به شاخ با نیسان ۲ کشته و مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سبقت غیرمجاز پراید و برخورد شاخ به شاخ با نیسان آبی در شامگاه جمعه، دو کشته و مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 19.30 شامگاه جمعه راننده یکدستگاه پراید در جاده ملایر به بروجرد، اقدام به سبقت غیرمجاز نموده و همزمان به صورت رخ به رخ با نیسان آبی برخورد می کند.


وی خاطرنشان کرد: در این سانحه سرنشین پراید در دم فوت و راننده این وسیله نقلیه نیز به شدت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافت.


سرهنگ عزیزی تصریح کرد: علت این حادثه خونبار، انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز توسط راننده پراید اعلام شده است.


فرمانده پلیس راه همدان با اشاره به آغاز بارندگی ها در استان یادآور شد: طبق نظر کارشناسان هواشناسی نقاط مختلف این استان تا روز شنبه آینده ، برفی و بارانی خواهد بود لذا از تمامی مسافران و شاغلان در حوزه حمل و نقل درخواست می شود با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و ریزش برف و بارش باران با آگاهی کامل از وضعیت جوی اقدام به سفر کنند.

وی افزود: افرادی که قصد تردد از جاده های این استان را دارند در صورت عدم الزام به سفر، با توجه به برفگیر و سخت گذر بودن گردنه های همدان، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، آذوقه، لباس گرم و جیره خشک برای داشتن سفری ایمن در این استان ضروری است.

وی افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی بوده و عوامل پلیس راه ضمن اعمال قانون خودروهای فاقد زنجیرچرخ از تردد آنها در زمان ریزش برف و لغزنده بودن سطح جاده جلوگیری می کنند.

وی در آخر گفت: هنگام برودت هوا و بارش برف باید ظرفیت باک وسایل نقلیه تکمیل باشد تا در صورت گیر کردن در برف و کولاک سرنشینان خودرو بتوانند خود را گرم نگداشته و به علت سرما یخ نزنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =