واژگونی همزمان کامیون و اتوبوس‌ مسافربری با ۳۰ سرنشین در همدان

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: واژگونی همزمانی اتوبوس‌راهیان نور استان گیلان و کامیون در ورودی شهر همدان 30 نفر مجروح به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 7.30 صبح امروز یکدستگاه کامیون در ورودی شهر همدان واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس حامل زائرین راهیان نور استان گیلان با دیدن صحنه واژگونی کامیون، کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و پشت سر کامیون و در ابتدای میدان امام حسن(ع) همدان واژگون می شود.


سرهنگ عزیزی ادامه داد: راننده اتوبوس پس از مشاهده واژگونی کامیون به علت لغزندگی جاده به دلیل بارش باران، کنترل خود را از دست داده و مبادرت به ترمز می‌کند که اتوبوس نیز دچار چرخش و نهایتاً واژگونی شده است.

فرمانده پلیس‌راه استان همدان با اشاره به آمار مجروحین این حادثه گفت: بنا بر بررسی‌های اولیه در این حادثه 30 نفر مجروح شدند که 20 نفر از آن‌ها سرپایی مداوا شدند و 10 نفر در بیمارستان بعثت همدان بستری‌شده‌اند.

وی افزود: این آمار اولیه حادثه است اما امکان کم شدن تعداد مجروحین و یا افزایش آن وجود دارد که پس از اعلام نهایی توسط مسئولان بیمارستان در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

سرهنگ عزیزی تأکید کرد: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشته است اما تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده اتوبوس در این حادثه مشهود است.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =