پلیس راهور وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ٢١ جمعه ١٢ آذر ۹۵ را که روز پایانی تعطیلات پایان ماه صفر است، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در استان البرز جاده كرج-چالوس محدوده ديزين تا تونل كندوان بارش خفيف برف گزارش شده است. 

در استان هاي سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختياري، خوزستان، كهكيلويه و بويراحمد (اكثر محورها)، استان هاي آذربایجان غربي (محورهاي اروميه-تبريز و اروميه-مهاباد) و خراسان شمالي (محور شيروان-بجنورد) بارش باران گزارش شده است. 

در استان هاي گلستان و مركزي (اكثر محورها)،خراسان رضوي (محور سرخس)، چهار محال و بختياري (محور ناقان به خوزستان) وزش شديد باد، گرد و خاك همراه با كاهش ديد گزارش شده است.

همچنین ترافيك در باند شمال به جنوب جاده فيروزكوه (محدوده زيرآب تا كارسالار و تونل شيرگاه) سنگين ،باند شمال به جنوب جاده هراز (محدوده پارك جنگلي آمل) ، باند شمال به جنوب جاده چالوس (محدوده مرزن آباد) ،باند جنوبي آزادراه كرج - قزوين (محدوده پل حصارك تا پل فرديس) ، باند جنوبي آزادراه تهران-كرج (محدوده پل فرديس تا پل كلاك)و محور رشت-قزوين (محدوده سراوان تا امامزاده هاشم) نيمه سنگين است

ترافیک در آزادراه همدان به تهران ، آزادراه قم به تهران ، محور سلفچگان به قم ،كمربندي قم به اراك ،آزادراه قزوين - زنجان ،غرب استان تهران (محورهاي سعيدآباد ، خادم آباد و انديشه به سمت تهران) و محور زابل به زاهدان پرحجم و روان گزارش شده است. 

ساير محورهاي مواصلاتي كشور جوي آرام و ترافيكي روان دارند.

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

ایسنا نوشت: سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، از ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
محمدرضا خسرویان گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به برودت هوا در ارتفاعات و نامساعد بودن شرایط جوی هر سه محور لغزنده است و لزوم داشتن تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و پتو مورد تاکید است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    3 1
    مردم مدعي بي پولي دارند از تعطيلات برمي گردند
  • علی IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
    1 1
    با سلام.سپاس از خبرانلاین.متاسفم که خبر به این مهمی که خانواده های ایرانی تقریبا سه ساعت مسافت شیرگاه تا زیراب بخاطر عدم برنامه ریزی درست توسط پلیسراهنمایی و رانندگی در ترافیک بسر بردند را بازتاب بیشتر نمیدهند.