مارک والبرگ بازیگر سرشناس آمریکایی اعتقاد دارد که سلبریتی‌ها نباید درباره سیاست صحبت کنند و باید دهان خود را بسته نگاه دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزگاری که بسیاری از بازیگران سینما و هنرمندان عرصه موسیقی درباره سیاست اظهارنظر می‌کنند، مارک والبرگ بازیگر «قاچاق» با این کار آن‌ها مخالف است.

او در این باره گفت: «بسیاری از سلبریتی‌ها درباره سیاست حرف می‌زنند. البته این کار به آن‌ها نشان می‌دهد که در هر صورت مردم به حرفشان گوش نمی‌دهند. مردم شاید سی‌دی آثار شما را بخرند یا به تماشای فیلم‌هایتان بنشینند، اما شما غذا سر سفره آن‌ها نمی‌برید. شما قبض‌های آن‌ها را پرداخت نمی‌کنید.» این بازیگر در ادامه افزود: «بسیاری از اهالی هالیوود در حباب زندگی می‌کنند. آن‌ها کاملا با زندگی مردم عادی بیگانه‌اند.»

بازیگر «چهار برادر» در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شده و ریشه‌های خود را دلیلی برای معقول ماندنش می‌داند. او در این باره گفت: «من کاملا از دنیای واقعی آگاهم. من از آن دنیا آمده‌ام و در همان دنیا زندگی می‌کنم.»

البته والبرگ در ماه سپتامبر به صورت ضمنی از هیلاری کلینتون در انتخابات حمایت کرده بود. او در این باره گفته بود:‌ «بگذارید این گونه بگویم من از انتخاب شدن نخستین رییس‌جمهور زن تاریخ آمریکا استقبال می‌کنم. من کاملا موافق این موضوع هستم.»

این بازیگر در حال حاضر برای فیلم جدیدش با عنوان «روز میهن‌پرستان» تبلیغ می‌کند. «روز میهن‌پرستان» درباره انفجار‌های ماراتن بوستون در سال ۲۰۱۳ است. در این فیلم به کارگردانی پیتر برگ بازیگرانی چون جی‌کی سیمونز، جان گودمن و کوین بیکن کنار مارک والبرگ نقش‌آفرینی کرده‌اند.

منبع: هافینگتون‌پست / ۲ دسامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 608167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =